Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Primul BMW M2 Convertible din istorie a fost creat într-un atelier elvețian!

14 Decembrie 2016 - 17:13
Denis Godorozea
Primul BMW M2 Convertible din istorie a fost creat într-un atelier elvețian!
În anii ’70, ’80 și ’90, atelierele de tuning impresionau prin proiecte de-a dreptul incredibile, care rămân în memorie până și astăzi. Tunerii moderni însă, nu se încumetă să creeze proiecte la o scară mare, rezumându-se la kituri subtile, jante supradimensionate și resoftări pentru propulsor, pentru a mai stoarce ceva putere. Se pare că nu este și cazul celor de la dAHler. Pentru că cei de la BMW oferă modelul M2 doar în caroserie coupe și nici nu au în plan să producă un M2 în caroserie decapotabilă, atelierul elvețian a decis că este în stare să ofere această bijuterie celor, care doresc să aibă parte de emoțiile intense pe care le oferă M2 în combinație cu acoperișul pliat. Astfel s-a și născut primul BMW M2 Convertible din istorie!

Pentru a crea această bijuterie, numită deplin BMW M2 Convertible «dAHLer competition line», cei de la dAHler au avut nevoie de a transplanta toate elementele deosebite ale unui M2 Coupe, pe o decapotabilă BMW Seria 2 Convertible obișnuită, inclusiv barele de protecție, aripile evazate față/spate, șasiul, propulsorul și elementele interiorului! Mai mult decât atât, decapotabila musculoasă a fost dotată cu un spoiler frontal, difuzor spate, oglinzi retrovizoare preluate de pe M4, dar și jante CDC1 de 21 de inch „încălţate” în cauciucuri Michelin Pilot Super Sport (pe partea dreaptă sunt instalate jante de 20 de inch). Prin spițele jantelor se poate observa sistemul de frânare performant cu discuri masive de 400 mm și etriere cu 8 pistoane pe axul față. Decapotabila a primit și o suspensie sport ajustabilă, dar și un sistem de evacuare sport realizat din oțel inoxidabil.

Propulsorul N55 de 3.0 litri în 6 cilindri, este supus unui „chip-tuning”, care îi sporește puterea de la 370 CP la 408 CP (600 Nm) sau 425 CP (610 Nm).

Prima versiune accelerează de la 0 la 100 km/h în 4 secunde și atinge o viteză maximă de 290 km/h, în timp ce a doua, este capabilă să accelereze sub 4 secunde și să atingă viteza maximă de 300 km/h!

Pentru cei neînsetați de putere, propulsorul N55 este înlocuit cu unitatea S55 (431 CP), preluată de la BMW M4, care după o serie de modificări poate livra 540 CP și un cuplu monstruos de 730 Nm! Uite acestea da, modificări!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (24 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter