de fapt acelaşi lucru: călătorii grandioase, cu pasiune, viteză şi confort.
Cumva aceste noţiuni sunt legate între ele pentru ca o călătorie lungă să fie plăcută, trebuie să ai parte de confort, şi e absolut preferabil ca maşina să fie şi puternică şi plăcută în condus, iar toate astea au făcut aproape toţi producătorii de automobile din lume să-şi boteze cele mai bune şi mai pasionale maşini fie cu numele GT, fie cu un atribut GT lângă numele primar! Da, GT e un nume universal pentru lumea auto, însă regula nescrisă spune că el se aplică doar pentru ce e mai bun, mai savuros şi mai perfect! Amintiţi-vă câte
maşini există sau au existat în lumea auto, în taberele a tot soiul de producători, numele cărora conţine GT, sau un derivat de la GT: Ford GT, Ford Mustang GT, Alfa Romeo GT, Bentley Continental GT, Mercedes-AMG GT, Toyota GT86, Lancia Aurelia GT, Maserati GranTurismo, Porsche Carrera GT şi ediţiile GTS ale nenumăratelor sale modele, Audi Coupe GT, Aston Martin DB9 GT, Aston Martin Vantage GT, BMW Seria 5 GT, BMW Seria 3 GT, M3 GT, M3 GTS, Nissan GTR, Toyota 2000 GT, Nissan Skyline 2000 GT, Toyota Corolla AE86 GT Apex, Dodge Challenger GT, Opel GT, Ferrari 250 GT (Coupe, Berlinetta, Cabriolet 2+2 şi alte câteva
variaţii), 330 GT, Dino 206 GT, 365 GT/GTS, 400 GT, 456 GT, 599 GTO, 250 GTO, Pontiac GTO, Honda NSX-GT, Jaguar XKR-S GT, Venom GT, Kia ceed GT, Mitsubishi GTO, Mitsubishi 3000 GT, Peugeot 308 GT, Renault Megane GT, Subaru Impreza GT, şi până şi renumitul Volkswagen Golf GTI îşi trage numele tot de la GT, unde se mai adăugase un I de la motor cu injecţie! Iar la această listă uriaşă se mai adaugă sute de maşini GT cu alte nume. Şi chiar şi zeci de concepte superbe ale lumii auto au primit numele GT, concepte precum GT by Citroen sau Bugatti Vision Gran Turismo, ultimul regăsindu-şi o transpunere digitală şi în jocul video Gran Turismo!