Premieră: Noul Subaru Outback facelift
10 Aprilie 2017, 18:04
După premiera noului Subaru Legacy facelift, care a avut loc la Chicago, producătorul nipon va aduce la New York şi noul Subaru Outback facelift.
Break-ul cu capacitpăţi sporite de trecere a primit blocuri optice faţă noi, disponibile şi în variantă LED, un calandru mai generos, o bară de
protecţie faţă mai agresivă, oglinzi mai aerodinamice ce reduc şi nivelul zgomotului, dar şi jante bicolore de 18 inch cu design nou.
La interior se regăseşte un nou volan mai sportiv şi consola centrală modificată, unde au apărut prizele de aer revizuite, un nou bloc al sistemului de climatizare şi un nou sistem multimedia „Starlink” cu butoane
tactile pe ambele părţi a
display-ului de 6.5 inch
(8.0 inch - opţiune).


Sistemul multimedia vine cu
un procesor mai rapid şi oferă conectivitatea modernă Apple CarPlay şi Android Auto, WiFi, o mulţime de aplicaţii, dar şi actualizări „over the air”.
Siguranţa noului Subaru Outback facelift a fost îmbunătăţită de sisteme precum Reverse Automatic Braking, care detectează şi atenţionează conducătorul despre obiectele aflate în spatele maşinii, aplicând automat frâna dacă cel de la volan nu reacţionează.
Tehnologia EyeSight, care vine
cu două stereo-camere montate
în spatele parbrizului, este
disponibilă practic pe toate
dotările şi include sisteme
precum Adaptive Cruise Control, Pre-Collision Braking, Vehicle Lane Departure Warning, Lane Keep Assist, Blind Spot Detection/Rear Cross Traffic Alert şi Lane Change Assist.
Noul Subaru Outback facelift vine cu unul din două propulsoare pe benzină - în 4 cilindri boxer de 2.5 litri (177 CP şi 236 Nm) sau în 6 cilindri boxer de 3.6 litri (260 CP şi 335 Nm). Ambele propulsoare sunt cuplate standard la variatorul Liniartronic CVT şi transpun puterea prin intermediul tracţiunii
integrale simetrice Symmetrical All-Wheel Drive cu sistemul Active Torque Vectoring. Deşi propulsoarele au rămas aceleaşi, revizuirea sistemului de control a îmbunătăţit reacţiile la apăsarea acceleratorului, care, totodată, au devenit mai rafinate. Inginerii au revizuit şasiul, care acum oferă un confort îmbunătăţit şi manevrabilitate mai bună.
Direcţia asistată electric şi-a sporit acuitatea, precum şi pedala de frânare, care acum este mult mai conectată şi directă. A fost redus şi nivelul zgomotului la interior, nu doar datorită aplicării materialelor izolatorii, inclusiv pe geamurile laterale şi formei modificate a oglinzilor, dar şi revizuirii lanţului variatorului Liniartronic CVT.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,624
GALERIE FOTO (11 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!