Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Lexus CT 200h trece printr-un facelift. Viitoarea generaţie s-ar putea transforma în SUV

16 Iunie 2017 - 09:43
Denis Godorozea
Cei de la Lexus au împrospătat cel mai compact model al său – CT 200h. Modelul Lexus CT 200h primeşte un facelift discret, menit să-l facă mai atractiv, înainte de a fi pensionat. Da, modelul lansat în 2010, drept primul hatchback în segmentul de lux, care s-a vândut de-a lungul anilor în 300,000 de exemplare, va putea fi înlocuit cu un crossover compact, care se va situa sub modelul NX. Potrivit americanilor, pe piaţa nord-americană modelul CT 200h nu va mai fi disponibil deja începând cu acest an. Deci, ultimul facelift americanii nu îl vor primi.
La exterior noul Lexus CT 200h facelift se deosebeşte prin noile blocuri optice faţă mai agresive cu LED-uri integrate, o nouă grilă şi elemente decorative cu blocuri anticeaţă dreptunghiulare pentru prizele laterale, aplicate pe bara de protecţie nemodificată. Nici bara de protecţie spate nu a fost modificată, primind doar elemente decorative în regiunea prizelor laterale şi un difuzor redesenat. Cea mai mare schimbare la posterior fiind blocurile optice, care au devenit mai arătoase.

Tabloul este finalizat de un nou set de jante de 16 inch şi noi culori, inclusiv culori combinate - Lava Orange CS (Crystal Sunshine) şi Heat Blue CL (Contrast Layering). Versiunea F Sport vine cu elemente mai agresive pentru barele de protecţie faţă/spate, un patern deosebit pentru grilă, în timp ce blocurile anticeaţă rămân circulare. Deşi modificările sunt discrete, acestea au avut un impact vizual simţitor pentru compacta hibridă.
La interior apare un nou sistem multimedia cu un display de 10.3 inch, noi combinaţii de culori pentru tapiţerie şi inserţii noi. Noul Lexus CT 200h facelift primeşte şi pachetul de sisteme de siguranţă Lexus Safety System +, care include sisteme precum Pre-Collision System (PCS), Dynamic Radar Cruise Control, Lane Departure Alert (LDA) cu ghidarea volanului autonom, Automatic High Beam (AHB) şi Road Sign Assist (RSA).

Propulsia hibridă, formată dintr-un benzinar de 1.8 litri ce funcţionează după ciclul Atkinson şi un motor electric, a rămas neschimbată şi livrează aceeaşi putere - 136 CP.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (15 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter