Premieră: Noile Maserati Ghibli GranLusso și GranSport dezvăluite în detaliu!

La Salonul Auto de la Chengdu, din China, cei de la Maserati au dezvăluit nu doar noul Ghibli GranLusso, despre care am vorbit anterior, dar și noul Ghibli GranSport, apariția căruia a fost neașteptată!
De fapt, odată cu facelift-ul producătorul italian a decis să adopte o nouă strategie pentru modelele sale, divizându-le în două versiuni, una mai elegantă numită GranLusso și alta mai sportivă numită GranSport. Inspirația a venit, probabil, de la producătorii germani care de mai multă vreme oferă interpretări elegante sau dinamice ale aceluiași model.

La exterior ambele interpretări ale lui Ghibli vin cu un calandru revizuit, care dispune de elemente cromate pe GranLusso și de culoare neagră lucioasă pe GranSport, noi blocuri optice adaptive full-LED, inscripțiile GranLusso sau GranSport aplicate pe aripile față, pragurile vopsite în culoarea caroseriei și bare de protecție redesenate.
În timp ce GranLusso vine cu o bară de protecție față mai elegantă, cu inserții cromate, atunci GranSport dispune de o bară mai agresivă, cu incizii mai mari, o plasă sportivă, elemente în formă de bumerang de culoare neagră lucioasă și spoilerul frontal realizat din fibră de carbon. Din fibră de carbon pot fi realizate și corpurile oglinzilor retrovizoare, mânerile exterioare ale ușilor și un spoiler micuț pentru capacul portbagajului.

Ambele modele primesc și bare de protecție spate noi cu reflectoare redesenate și difuzor integrat, cel din urmă pe versiunea GranSport este mai pronunțat. Versiunea sportivă, Ghibli GranSport, dispune și de jante forjate cu un design mai sportiv.
La interior apare un nou sistem multimedia cu display de 8.4 inch, conectivitate Apple CarPlay și Wi-Fi. Interiorul versiunii GranLusso este mai luxos cu tapițerie din piele maro combinată cu mătasea Ermenegildo Zegna, în timp ce GranSport vine cu piele neagră cu cusături roșii, inserții realizate din fibră de carbon, inclusiv pe volan, și scaune sport.
Pentru a adopta tehnologiile avansate de asistență a conducătorului Advanced Driving Assistance Systems, care-i vor permite să facă primii pași în direcția condusului autonom, Ghibli a primit direcție asistată electric în locul celei hidraulice. Astfel, a fost posibilă integrarea sistemelor Highway Assist, Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Adaptive Cruise Control și Traffic Sign Recognition. Datorită acestora, Ghibli poate accelera, frâna și vira pe magistrală în regim autonom, conducătorul însă, trebuie să țină mâinile pe volan.
Unitatea V6 Twin Turbo de 3.0 litri a suferit schimbări, iar acum, pe modelele Ghibli S și Ghibli S Q4, aceasta dezvoltă 430 CP (+20 CP) și 580 Nm (+30 Nm). În rezultat a fost sporită viteza maximă până la 286 km/h pe ambele modele, în timp ce accelerația de la 0 la 100 km/h pentru modelul dotat cu tracțiune integrală, Ghibli S Q4, acum durează 4.7 secunde (-0.1 sec.).
0
2,749
GALERIE FOTO (29 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!