Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Noul Ford Mustang facelift se dezvăluie în versiunea europeană

11 Septembrie 2017 - 13:38
Denis Godorozea
Tradițional, cei de la Ford, întind extrem de mult lansarea unui model sau altul pe piață. Acest lucru se referă și la noul Mustang facelift, care deși a fost prezentat publicului american în ianuarie 2017, va fi disponibil pe piața nord-americană doar în luna octombrie. Doar acum a fost dezvăluită și versiunea europeană, iar livrările europene ale noului Mustang facelift vor demara doar în 2018 – exact cu un an după ce a fost dezvăluit pentru prima dată!
Europa a devenit o piață importantă pentru Mustang, unde modelul a devenit cel mai vândut sport-car, găsind aproape 30,000 de posesori pasionați.

Noul Ford Mustang facelift a primit un design mai dinamic, datorită capotei coborâte cu 20 mm, calandrului angular și a blocurilor optice redesenate. Pentru caroserie sunt disponibile trei nuanțe noi - Kona Blue, Orange Fury și Royal Crimson, dar și jante forjate de 19 inch cu un design modern. Precum și anterior, față de versiunea americană cea europeană se deosebește prin lipsa reflectoarelor de culoare oranj în blocurile optice față și blocurile optice spate de culoare albă.
Interiorul, de asemenea, a fost modificat, acum primind și planșă de bord digitală de 12 inch, aceasta din urmă schimbându-și aparenţa atunci când sunt selectate regimurile de condus - Normal, Sport şi Track. Un alt regim ingenios este numit ”Good Neighbour Mode”, acesta fiind menit să reducă sunetul motorului pentru a nu deranja vecinii, în timpul pornirilor motorului dimineața devreme, sau atunci când reveniți seara târziu. Acest regim poate fi configurat, iar la o oră anumită, evacuarea Mustang-ului va trece în regim liniștit! Noul Mustang facelift vine cu sistem multimedia Sync 3 cu display de 8 inch și compatibilitate Apple CarPlay și Android Auto.
Opţional este oferit şi pachetul sistemelor de siguranţă, care include şi sistemul de frânare autonomă cu detectarea pietonilor. Tehnologiile sofisticate vor contribui la sporirea scorului în testele de siguranță Euro NCAP, unde Mustang de până la facelift a obținut doar 3 stele. Noul Ford Mustang facelift primeşte şi o suspensie revizuită substanţial, iar opţional, pentru prima dată în istoria modelului, vor fi disponibile amortizoarele cu reacţii adaptive – MagneRide.
Mustang va continua să fie oferit în Europa cu benzinarul supraalimentat în 4 cilindri și 2.3 litri EcoBoost și cu imensul V8 de 5.0 litri. Ambele unități au fost revizuite și acum, unitatea 2.3 EcoBoost livrează mai puțină putere – 290 CP versus 317 CP anterior, în timp ce versiunea Mustang GT cu V8 sub capotă, a prins la mușchi livrând acum 450 CP – cu 29 CP mai mult decât anterior. Ambele propulsoare vor putea fi cuplate nu doar la transmisia manuală în 6 trepte, dar și la noua transmisie automată în 10 trepte, care va reduce timpii de accelerație.
Acum funcția Line Lock, care aplică frâna doar roților față, pentru a facilita realizarea unui burnout spectaculos, este disponibilă și pe motorizarea 2.3 EcoBoost. Un Mustang cu doar 290 CP la activ însă, este prea „gâtuit” pentru a avea nevoie de un astfel de sistem…

Informaţii utile:
Test-Drive Ford Mustang 5.0 V8
Test-Drive Ford Mustang 2.3 EcoBoost
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (46 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter