Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

BRABUS a modificat noile Mercedes S 63 4Matic și Mercedes-Maybach S 650 facelift

13 Noiembrie 2017 - 15:46
Denis Godorozea
După ce întreaga gamă de modele din clasa „S” a celor de la Mercedes-Benz a fost împrospătată, a venit timpul pentru atelierul german BRABUS să prezinte modificările produse pentru versiunile de top Mercedes-AMG S 63 4Matic și Mercedes-Maybach S 650.
Astfel, în cazul modelului ce a primit denumirea de BRABUS 700, grație upgrade-ului B40-700 PowerXtra, tunerii germani au reușit să storcă din noul V8 de 4.0 litri, instalat pe versiunea S 63 4Matic, o putere de 700 CP (+88 CP), disponibili la 6,100 rpm, și un cuplu maxim de 950 Nm (+100 Nm), disponibil de la 3,500 rpm! Datorită acestor modificări, BRABUS 700 atinge prima sută de kilometri în doar 3.3 secunde și atinge o viteză maximă de 300 km/h, iar mai târziu aceasta va putea fi majorată datorită modulului electronic Vmax.
BRABUS 700 diferă de Mercedes S 63 4Matic printr-un kit aerodinamic mai agresiv, cu multiple inserții din fibră de carbon, menite să accentueze caracterul sportiv al sedanului. La alegere sunt oferite jante din aliaj ușor cu diamentru de 21 inch.
Interiorul lui BRABUS 700 accentuiază sportivitatea sa prin inserții de fibră de carbon, însă acesta rămâne fidel mărcii și păstrează calitățile sale de automobil de lux, având inserții din piele perforată de cea mai înaltă calitate BRABUS fine leather.
BRABUS 900 are la baza un Mercedes-Maybach S 650. Unitatea twin-turbo V12 de 6.3 litri dezvoltă acum 900 CP, disponibili de la 5,500 rpm și un cuplu monstruos de 1,500 Nm disponibil de la 4,200 rpm. Prima sută de kilometri la oră este atinsă de BRABUS 900 în 3.7 secunde, nițel mai lent decât BRABUS 700. Această diferență se datorează faptului, că BRABUS 900 cântărește puțin peste 2.8 tone și are tracțiunea doar pe puntea spate. În schimb, viteza maximă constituie 350 km/h fiind limitată electronic!
Interiorul lui BRABUS 900, în mare parte, este îmbrăcat în piele perforată și este lipsit și el de inserții din carbon. La dispoziția pasagerilor din spate sunt puse două computere cu ecrane tactile cu interfață Microsoft, ce pot fi ascunse în speteaza scaunelor din față. La alegere, clienții mai pot opta pentru interfață Apple sau Android. Pe cotiera pasagerilor din spate se regăsește un alt touchscreen pentru comenzi rapide. Pe lângă acoperișul panoramic plafonul dispune de iluminare de tip LED, menită să creeze un confort estetic deosebit.
Precum și anterior, BRABUS 700 și BRABUS 900 pot fi comandate fie noi, sau, dacă clientul deja dispune de un Mercedes S 63 4Matic sau un Mercedes-Maybach S 650, atelierul poate modifica automobilul deja aflat în posesia clientului.

Pentru cei mai pretențioși BRABUS declară că ambele mașini corespund standardului Euro VI. BRABUS 700 indică un consum mixt de combustibil de 8.9 litri, iar BRABUS 900 – 11.9 litri.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (36 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter