Pagina principală
Anunţuri auto
Cumpăr vând
Ştiri
Teste drive
Automobile noi
Club
Magazin auto
Service A-Z

Premieră: Hyundai i20 facelift

La expoziția Auto Expo de la New Dehli a fost prezentată versiunea actualizată a hatchback-ului compact Hyundai Elite i20, cunoscut pe piața europeană cu denumirea i20. În martie modelul restilizat va fi prezentat și la Salonul Auto de la Geneva. Locul premierei hatchback-ului compact nu a fost ales aleatoriu – Hyundai i20 destinat, inclusiv, pieței europene este produs la uzina sud-coreenilor din India.
Facelift-ul discret a adus bare de protecție noi cu alte blocuri a farurilor anti-ceață, iar grila radiatorului a căpătat unghiuri ondulate în stilul actual al mărcii. La posterior i20 a cunoscut schimbări mai consistente, cu blocuri optice noi, alt capac al portbagajului și bară de protecție. Plăcuțele de înmatriculare vor fi fixate de acum pe capacul portbagajului, și nu pe bară, precum anterior. Vor fi oferite câteva nuanțe noi ai caroseriei, inclusiv bicolore, cu acoperiș de culoare neagră.
La interior este oferit un sistem multimedia nou de 7 inch (opțional), cu afișaj al sistemului de navigare, conexiuni Apple CarPlay și Android Auto. Pentru prima dată va fi posibilă acționarea unor sisteme al automobilului la distanță prin intermediul unei aplicații din smartphone. Pasagerii banchetei din spate vor putea fi alintați cu o cotieră rabatabilă pe mijloc. Tapițeria habitaclului va putea fi bicoloră, iar clienții vor putea alege nuanțele inserțiilor interioare.
Motoarele nu au beneficiat de modernizări. Hyundai i20 Elite va fi oferit, cel puțin în India, cu benzinarul aspirat natural de 1.2 litri cu 83 CP la activ și cu turbodiesel-ul 1.4 CRDi cu 90 CP. Benzinarul aspirat natural de 1.4 litri disponibil pentru versiunile pre-facelift a fost pensionat, precum și vechea cutie automată cu 4 rapoarte. Locul acesteia va fi preluat de un nou variator stepless Smart Stream peste câteva luni de la lansare, însă doar în tandem cu benzinarul de 1.2 litri.
Producătorul nu a dezvăluit informații despre propulsoarele destinate pieței europene. Dacă designul exterior ar putea veni pe Bătrânul Continent fără schimbări, atunci sub capotă i20 ar putea avea cu totul alte motoare aici. Pentru a corespunde normelor ecologice, compacta va avea sub capotă, cel mai probabil, benzinare turboaspirate de 1.0-1.2 litri.
0
500
GALERIE FOTO (10 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!