Premieră: noua generaţie Audi A6!

Audi îşi anunţă astăzi una din cele mai importante premiere ale acestui an: noua generaţie Audi A6, care vine să lupte de la egal la egal cu titanii segmentului, şi ei proaspăt lansaţi: noul Mercedes-Benz E-Class şi noul BMW Seria 5.
Noul A6 face un pas simţitor înainte în materie de design şi, deşi păstrează elementele esenţiale ale predecesorului său, lasă impresia de la prima vedere că avem de-a face cu un model absolut nou. A6 a păstrat silueta, inclusiv existenţa micului geam triunghiular în spatele portierelor, dar a căpătat o prezenţă mai lată şi mai dominantă pe asfalt.
Ca şi noul Audi A8, A6 a renunţat la aproape toate butoanele la interior, debutând şi cu un nou sistem multimedia MMI, menit să ofere o experienţă superioară de interacţiune. Practic, şoferul va fi înconjurat de ecrate – unul în faţă, în locul cadranelor de bord, unul pe partea mediană a consolei centrale cu rol de navigaţie şi interfaţă MMI şi unul mai jos, aproape de tunelul central, cu rol de comenzi tactile. Cât a mai rămas până toată planşa de bord va fi un ecran neîntrerupt?
Confortul interior va fi asigurat de un spaţiu aparent mai mare decât la generaţia precedentă, mai ales pentru ocupanţii spate, dar şi de prezenţa materialelor superbe şi a unui sistem audio Bang & Olufsen. Nu lipsesc nici mulţimea sistemelor de asistenţă în condus, atât de prezente pe maşinile premium actuale.
De rând cu sistemul electric normal de 12 V, noul Audi A6 face uz şi de un sistem paralel de 48 V, utilizat pentru funcţia Mild Hybrid.

Noua generaţie se laudă mai ales cu o ţinută de drum excelentă, apropiată de cea a sportcar-urilor, datorată unei suspensii inovative. Reacţiile suspensiei sunt ajustate în timp real în funcţie de condiţiile drumurilor, iar puntea spate este acum viratoare, ajutând astfel la traiectorii mult mai precise în curbe.
Spre deosebire de lansările anterioare ale lui A6, noua generaţie vine cu doar două motoare la alegere în momentul debutului pe piaţă – unul diesel şi unul pe benzină. Dar sunt motoare de vârf. Benzinarul este un 3.0 TFSI V6 de 340 CP şi 500 Nm, în timp ce dieselul este un 3.0 TDI V6 de 286 CP şi 620 Nm! Ambele motoare sunt cuplate la sistemul de tracţiune integrală quattro, dar acesta poate avea atât o setare de regim permanent, în combinaţie cu cutia tiptronic şi motorul diesel, cât şi unul part time, în combinaţie cu cea S tronic şi benzinarul TFSI.
0
4,060
GALERIE FOTO (20 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!