GENEVA 2018 LIVE: Premiera europeană a noului Hyundai Santa Fe
7 Martie 2018, 19:46
Cum spuneam anterior, la momentul apariției primelor poze oficiale cu noul Hyundai Sante Fe, generația actuală le-a reușit sud-coreenilor într-atât de bine la designul exterior, încât chiar am fost surprinși să aflăm că noua generație va debuta, aparent, atât de curând, deși dacă ne amintim, cea de-a treia generație se produce timp de 6 ani, în care cel mai mare SUV Hyundai nu a reușit să se demodeze.
Ei bine, chiar dacă arăta bine, generația precedentă Santa Fe provoca semne de întrebare cu interiorul său. Nu vorbim acum despre calitatea materialelor la bord sau nivelul de echipare, din acest punct de vedere Santa Fe corespunde cerințelor celor mai pretențioși clienți.
Problema consta în designul consolei, care a fost unul de trecere între modelele Hyundai de până și după 2010, cu linii "futuriste" și, uneori, respingătoare, mai ales dacă e să-l comparăm cu designul consolelor actualelor Elantra și Tucson, care s-a maturizat simțitor.
Noul Santa Fe experimentează îndrăzneț cu designul exterior, mai ales al părții frontale. Le-a reușit sud-coreenilor să creeze un SUV atrăgător, decideți voi, dragi cititori, iar cât de mult va rezista în timp vom vedea
peste câțiva ani.

Noul Santa Fe a lăsat hainele de SUV atletic și dinamic, căpătând un aspect mai impunător și greoi, care inspiră și siguranță.
Forma elementelor exterioare
este una familiară, pornită,
se pare, de noul crossover
compact Kona.
La interior, în schimb, Santa Fe nu lasă loc dubiilor. De la vechea consolă nu a rămas nici urmă, aceasta fiind înlocuită în totalitate cu una nouă, asemănătoare celor mai recente modele din gama Hyundai. SUV-ul are un interior care crează iluzia aflării într-un sedan dinamic, decât în interiorul unui off-roader greoi. Nu lipsesc nici elementele de ultimă modă, precum ecranul sistemului multimedia în forma unei tablete, volanul cu trei spițe și planșa de bord digitală.
Adevărat, Hyundai Santa Fe trăiește o revoluție în materie de design și dotări, însă la substratul tehnicrămâne mai limitat. Pe piața din Coreea de Sud Santa Fe rămâne cu motoarele vechi, noutate fiind motorul turboaspirat de 2.0 litri 2.0 T-GDi cu 235 CP. Pe piața europeană, cel mai probabil, va rămâne prezent propulsorul turbodiesel de 2.2 litri cu 202 CP la activ și unitatea pe motorină de 2.0 litri cu 186 CP. Conform tendințelor actuale și dat fiind faptul că producătorul sud-coreean are deja o experiență vastă în dezvoltarea tehnologiilor electrice, nu este exclusă apariția unei versiuni hibride în viitor.
PiataAuto.mdRedacția PiataAuto.md, LIVE din Geneva
0
1,847
GALERIE FOTO (18 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!