BYD Tang - SUV-ul hibrid chinez care accelerează până la 100 km/h în doar 4.5 secunde

Vă mai amintiţi de brandul auto chinez BYD? A fost prezent pe piaţa Republicii Moldova pe o perioadă scurtă de timp cu modele accesibile dar mult prea învechite din punct de vedere tehnic. Cel mai mare succes pe fundalul eşecului mărcii la general pe piaţa auto din Republica Moldova l-a avut sedanul F3, o copie nu prea reuşită a Toyota Corolla de a noua generaţie. Ei bine, de când nu s-a mai făcut văzut în ţara noastră, timp de 6 ani marca chineză a făcut un pas imens în dezvoltare, evoluând la substratul tehnic, design şi calitatea materialelor, iar cel mai recent şi, probabil, reuşit exemplu este noul SUV BYD Tang de a doua generaţie.
De menţionat, că chiar şi generaţia precedentă a crossover-ului a dispus de un substrat tehnic remarcabil, însă aceasta nu a reuşit să atingă un succes nici pe piaţa interioară, în mare parte din cauza designului de prost gust. Noul SUV, însă, vine să schimbe lucrurile şi beneficiază de un design original, unul foarte reuşit, zicem noi, gândit de Wolfgang Egger, care a stat în spatele creării Alfa Romeo 8C. Astfel, BYD Tang prezintă, totodată, noul limbaj stilistic, care va fi adaptat în viitor tuturor modelelor din gama chinezilor.
În dotarea incipientă noul crossover poate adăposti la interior până la 7 persoane şi dispune de un nivel generos de echipare. Cel mai remarcabil la interior pare a fi ecranul tactil imens al sistemului multimedia, care poate fi amplasat vertical sau orizontal la alegere. Prin intermediul acestuia cei de la interior pot accesa sistemul audio şi cel de climatizare, dar şi alte funcții-cheie a automobilului. Afară de aceasta, noul Tang dispune de o planşă de bord digitală, dar şi un set de asistenţi electronici, printre care camere de luat vederi la 360 grade şi sistem de monitorizare a unghiurilor oarbe.
Din punct de vedere tehnic noul Tang este identic predecesorului, însă această decizie se datorează faptului, că generaţia precedentă a fost produsă doar 3 ani, iar substratul tehnic al acesteia este actual şi în prezent. Astfel, sub capota BYD Tang s-a amplasat un benzinar turboaspirat de 2.0 litri cu 205 CP şi 320 Nm la activ, cuplat la o cutie robotizată cu 6 trepte, în care este integrat un motor electric cu alţi 150 CP şi 250 Nm. Cel de-al doilea motor electric cu același nivel de putere este amplasat pe puntea spate, iar puterea totală constituie 505 CP şi 820 Nm – spectaculos chiar şi pentru modelele europene – graţie propulsiei hibride, BYD Tang poate accelera până la 100 km/h în 4.5 secunde. Pe lângă aceasta, crossover-ul mai poate parcurge până la 80 km doar în regim electric.
Afară de versiunea de top hibridă BYD Tang va mai fi oferit doar cu motor cu ardere internă, ce va avea la bază aceeași unitate turboaspirată de 2.0 litri, care va livra 190 CP. În această variantă crossover-ul va avea şi un preţ mai accesibil, dar va păstra designul atrăgător şi un nivel de echipare generos.
0
1,507
GALERIE FOTO (6 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!