Premieră: BMW M2 Competition

Bavarezii dezvăluie oficial noul BMW M2 Competition, coupe-ul vine să înlocuiască vechiul M2 şi aduce modificări majore pentru modelul de performanţă, printre care designul exterior retuşat, noi echipamente interioare, surplus de putere şi suspensie resetată.
Noul BMW M2 Competition are un design evoluat de la predecesor, însă vine cu elemente exterioare noi, printre care calandrul de culoare neagră, capacele oglinzilor retrovizoare laterale aerodinamice, ochite la fratele mai mare BMW M4. Partea frontală primeşte o doză mai mare de agresivitate cu o altă bară de protecţie cu incizii de aer mărite.
La posterior îşi face loc noua bară de protecţie cu un difuzor integrat şi două ţevi de eşapament duble. Din momentul lansării BMW M2 Competition va fi disponibil cu două nuanţe noi a caroseriei – Sunset Orange Metallic şi Hockenheim Silver Metallic. Aspectul exterior este condimentat de noile jante din aliaj de 19 inch cu design original.
La interior se face prezent noul volan sport cu butoanele de setare rapidă a regimului de condus "M1" şi "M2", noul panou al instrumentelor de bord cu fundal negru, un alt levier al cutiei automate de viteze realizat după reţeta modelelor de performanţă mai mari. Şoferul şi pasagerul faţă vor fi alintaţi de scaunele sport cu tetiere integrate şi sigle "M2". Clienţii vor putea opta acum pentru inserţii din fibră de carbon.
Cea mai importantă şi interesantă modificare vine sub capotă. Acolo îşi face loc unitatea biturbo de 3.0 litri cu 6 cilindri în linie S55B30T0, preluată de la fraţii mai mari M3 şi M4. Ca şi în cazul celor două modele, aici motorul dezvoltă un cuplu maxim de 550 Nm, însă puterea este limitată la 410 CP (431 CP la M3 şi M4). Graţie noului motor M2 Competition devine mai rapidă decât predecesorul cu ambele tipuri de transmisie. Cu cutia manuală cu 6 trepte coupe-ul accelerează până la 100 km/h în 4.4 secunde (4.5 secunde anterior), iar cu cea robotizată M DCT cu 7 trepte acelaşi exerciţiu M2 Competition îl execută în 4.2 secunde (4.3 secunde anterior). Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, iar pachetul opţional M Driver’s Package resetează această limită la 280 km/h. Afară de motor, de la modelele mai amri M2 Competition a preluat şi renumita bară transversală din fibră de carbon, care să asigură o rigiditate sporită a părţii frontale.
Suspensia coupe-ului este alcătuită din aluminiu pentru a a asigura o greutate proprie minimă în rezultat. Cuplul se transmite pe puntea spate în mod standard, iar diferenţialul spate este blocabil în proporţie de până la 100%. Servodirecţia electromecanică a fost resetată pentru un feed-back mai pronunţat pentru a condimenta experienţele celui de după volan. De frânare vor răspunde discurile de dimensiuni mărite de 380 mm pentru puntea faţă şi 370 mm pe puntea spate. Opţional acestea pot fi de dimensiuni mai mari – 400 şi, respectiv, 380 mm, însă discuri din fibră de carbon nu sunt prevăzute nici contra cost adiţional.
Publicul va face cunoştinţă cu noul coupe compact bestial la Salonul Auto de la Beijing săptămâna viitoare. Vânzările vor începe în luna iunie al acestui an, iar preţurile vor depăşi uşor cifra de 75 mii euro.
1
4,868
GALERIE FOTO (40 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!