Toyota Land Cruiser Prado: acum și în variantă utilitară

Diviziunea britanică al celor de la Toyota a dezvăluit varianta utilitară a off-roader-ului cu cadru dur Land Cruiser Prado, care a primit denumirea Utility Commercial. Denumirea integrală a noului model este Toyota Land Cruiser Prado Utility Commercial, deci. La general, metamorfozele prin care a trecut modelul sunt asemănătoare celor la care a fost supus Land Rover Discovery Commercial, dar cu mai puțin fast și la un preț, evident, mult mai accesibil.
Anterior, la începutul acestui an, diviziunea britanică mai prezenta o variantă Land Cruiser Prado Utility, care era un model cu 3 uși poziționat ca cea mai accesibilă versiune Land Cruiser Prado, însă noul Utility Commercial, care este oferit și în varianta cu 5 uși va fi oferit la un preț și mai accesibil de 27,546 lire sterline pentru versiunea cu 3 uși în Marea Britanie. Însă acest preț este indicat fără impozite, care în Marea Britanie pot varia în dependență de sfera de activitate a companiei care procură un automobil comercial. Versiunea Utility Commercial cu 5 uși are un preț de start cu 1,000 lire mai mare, dar și în acest caz fără TVA.
Diferența principală între modelele prezentate acum, și cel de la începutul anului constă în lipsa banchetei din spate pe versiunile comerciale. În locul banchetei acestea sunt echipate cu un portbagaj unic de dimensiuni mărite cu pavaj plat, separat cu gratii de cele două locuri din față. Geamurile spate sunt înlocuite cu capace netransparente, însă versiunea cu 5 uși a păstrat portierele spate de la modelul standard, astfel încât portbagajul poate fi accesat și lateral.
Land Cruiser Prado Utility Commercial în versiunea cu 3 uși poate tracta greutăți de până la 593 kg și oferă un spațiu de 1,584 litri, pe când versiunea cu 5 uși poate tracta deja 756 kg și oferă un volum de 2,216 litri în portbagaj. Diferența capacității de tractare se datorează diferenței de cuplu maxim de 30 Nm între versiuni în favoarea celei cu 5 uși. Noile Utility Commercial au sub capotă exclusiv unitatea turbodiesel 2.8 D-4D de 180 CP și 420 sau 450 Nm în dependență de caroserie. Motorul se cuplează doar la o cutie manuală care transmite cuplul pe ambele punți prin sistemul de tracțiune integrală standard.
Nivelul de echipare al noilor versiuni este pe măsura celei prezentate la începutul anului. În dotarea incipientă tot-terenurile sunt echipate cu 5 airbag-uri, sistem smart-key, sistem de aer condiționat, senzori de lumină, sistem audio cu 6 difuzoare și unul multimedia cu ecran de 4.2 inch. Afară de aceasta, în mod standard utilitarele sunt echipate cu un asistent de circulație cu remorcă.
0
3,363
GALERIE FOTO (5 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!