Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Un nou test dur pentru siguranţa SUV-urilor în SUA. Cum se descurcă SUV-urile compacte cu protecţia pasagerilor dreapta?

4 Aprilie 2018 - 16:15
Ilie Toma
Cei de la IIHS, organizaţia americană responsabilă de testarea siguranţei automobilelor, le-au dat bătăi de cap serioase în ultimi ani producătorilor auto. Acum câţiva ani, IIHS a fost cea care a creat renumitul „small overlap test”, care punea automobilele în situaţia unui impact frontal pe o suprafaţă mică, iar multe modele au avut un comportament lamentabil.
Au urmat progrese rapizi şi vizibile, ranforsări de structuri chiar şi pe modelele aflate deja în producţie, iar între timp testul a devenit obligatoriu şi la EuroNCAP.

Acum, cei de la IIHS au făcut un test similar, doar că pe partea pasagerilor, cu mai multe modele de SUV-uri compacte - BMW X1, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Outlander Sport (cunoscut la noi ca ASX), Ford Escape, Chevrolet Equinox, GMC Terrain şi Jeep Compass.

Dacă BMW X1 a fost menţionat pentru o protecţie exemplară, atunci Outlander Sport a fost criticat de către cei de la IIHS, inclusiv pentru faptul că aribag-ul de tip cortină al pasagerului nu s-a deschis. O situaţie curioasă s-a remarcat şi la Ford Escape, model care fusese ranforsat după primul test „small overlap”, însă se pare că ranforsarea a avut loc doar pe partea şoferului, întrucât pe cea a pasagerului protecţia oferită a fost mult mai mică.

Vedeţi mai jos filmuleţul publicat de către cei de la IIHS.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter