Premieră: noua generație Volkswagen Bora

Volkswagen Bora a fost substituit pe piața europeană de sedanul Jetta în 2005. Acel model avea la bază platforma hatchback-ului Golf de a patra generație, însă în China denumirea este folosită până în prezent, sedanul fiind un frate apropiat noii generații Jetta, care de asemenea a plecat de pe piața europeană cu noua generație.
Precedentul Volkswagen Bora s-a aflat pe linia de asamblare doar timp de 2 ani, însă concurența crâncenă în segment ia determinat pe germani să lanseze noua generație cât mai curând. Noul Bora are la bază platforma modulară MQB cu suspensie semi-independentă spate simplificată, și indică dimensiuni similare cu mici devieri și un ampatament identic celui de pe noua Jetta – 2,688 mm. În lungime Bora este nițel mai scurt, măsurând 4,663 mm, contra celor 4,702 mm în cazul noii Jetta. Totodată, elementele caroseriei noului Bora sunt absolut originale, iar lipsa geamurilor statice pe montanții spate asigură sedanului un aspect mai dinamic.
Habitaclul este, în mare parte, preluat de la noua Jetta. Consola centrală este orientată spre șofer, iar aspectul general stilistic este familiar cu celelalte modele din gamă. Totodată, Bora nu se poate lăuda cu un asemenea șir de opționale, precum Jetta – de exemplu, Bora vine echipat doar cu cadrane de bord analogice, pe când pentru Jetta sunt disponibile, opțional, unele digitale. Opțional Bora va putea fi echipat cu sistem de climatizare bizonal, sistem multimedia cu ecran tactil de 8 inch și cameră de marșarier, habitaclu tapisat cu piele, asistent de parcare, trapă electrică și sistem smart-key.
În varianta incipientă, Volkswagen Bora va avea sub capotă unitatea aspirată natural pe benzină de 1.5 litri cu 116 CP la activ. Motorul se cuplează la o cutie automată cu 6 trepte, iar opțional este disponibilă cutia automată cu 6 trepte. Cel de-al doilea motor este benzinarul turboaspirat 1.4 TSI cu 150 CP la activ, ce se cuplează în exclusivitate la cutia robotizată DSG.
Startul vânzărilor noului Volkswagen Bora este planificat pentru luna septembrie al acestui an la un preț cuprins între 18 și 25 mii dolari. Apariția sedanului pe alte piețe este, practic, exclusă, acesta fiind elaborat și produs în comun de forțele Volkswagen și FAW.
0
2,570
GALERIE FOTO (17 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!