Pagina principală
Anunţuri auto
Cumpăr vând
Ştiri
Teste drive
Automobile noi
Club
Magazin auto
Service A-Z

Maserati Ghibli devine mai ager cu pachetele de modificări oferite de atelierul Novitec

Maserati Ghibli este cel de-al doilea sedan din gama producătorului italian, situat pe o treaptă mai jos de nava amiral Quattroporte. Iniţial modelul este oferit cu motoare potente, însă în vârful gamei de motorizări se situează unităţile V6 de 3.0 litri în versiune pe benzină şi pe motorină, unitatea V8 fiind destinată exclusiv sedanului mai mare.
Ce vor face clienţii care-şi doresc un sedan veritabil italian de dimensiuni ceva mai compacte, dar care să dispună de o putere apropiată modelului de top? Vor apela la atelierul de tuning german Novitec, care oferă pachete de modificări pentru toate motorizările Ghibli, care afară de un surplus de putere, aduc cu sine şi modificări a suspensiei şi a aspectului exterior.
Pentru cei mai pretenţioşi clienţi, modificările specialiştilor de la Novitec aduc condimente din fibră de carbon la exterior, printre care splitterul frontal şi eleronul de pe capacul portbagajului, dar şi jante din aliaj de o nuanţă întunecată cu design original cu 5 spiţe de 22 inch, "încălţate" în pneurile Pirelli P Zero de 255/30 R22 pentru puntea faţă, şi 315/25 R22 pentru puntea spate. La interior sedanurile vor beneficia de tapiserie din piele şi Alcantara, şi inserţii din lemn sau fibră de carbon, la alegere.
Versiunea de bază, ce livrează standard 350 CP şi 500 Nm, trecută prin mâinile tunerilor germani va dezvolta 412 CP şi 590 Nm. Versiunile de top V6 de 3.0 litri vor livra 494 CP şi 660 Nm (comparativ cu puterea de stoc de 430 CP şi 550 Nm) în varianta pe benzină, sau 322 CP şi 680 Nm (comparativ cu puterea de stoc de 275 CP şi 600 Nm) în varianta pe motorină. Toate motorizările vor dispune de o suspensie modificată, iar versiunea de top Ghibli S Q4 va avea o gardă la sol micşorată.
În urma modificărilor sedanul de top pe benzină accelerează până la 100 km/h în 4.4 secunde, sau cu 0.3 secunde mai rapid decât anterior, pe când varianta cu motor diesel execută acelaşi exerciţiu în 5.6 secunde, sau cu 0.7 secunde mai rapid decât modelul standard. Viteza maximă a fost mărită cu 10 km/h şi constituie acum 296 km/h.
0
265
GALERIE FOTO (5 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
TESTE DRIVE DE CARE AŢI PUTEA FI INTERESAT
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!