Premieră: extravagantul Peugeot 508 se prezintă în caroserie break

Peugeot a prezentat versiunea break a navei amiral 508. Francezii nu au ezitat să exploateze în continuare concepţiile coupe-urilor cu patru uşi, astfel încât noul 508 SW are o siluetă dinamică de shooting brake şi primește portiere fără cadru superior, iar grație acestor elemente de design, noul 508 SW poate fi numit pe drept cel mai inspirat break construit de francezi vreodată!
Precum şi liftback-ul prezentat anterior, noul break este cu totul diferit de predecesor, punând accent pe emoții şi design, decât pe practicism. Noul Peugeot 508 SW a pierdut în înălțime aproape 6 cm, fiind şi cu 5 cm mai scurt decât modelul de generație precedentă. Montanții spate sunt puternic înclinați înainte, iar linia hayonului amintește de shooting brake-urile autentice.
Volumul portbagajului s-a micşorat cu 30 litri, comparativ cu cel al predecesorului, şi măsoară acum 530 litri. Departe de a bate recorduri în segment (de exemplu, Volkswagen Passat Variant dispune de un portbagaj de 650 litri), dar suficient dacă e să ţinem cont de designul incendiar primit în schimb. Spaţiul rezervat bagajelor va putea fi limitat şi mai mult, iar asta pentru că bancheta din spate a primit spătare ajustabile la un unghi de 27 grade pentru confortul pasagerilor. Pentru transportarea bagajelor de dimensiuni mai mari, bancheta din spate poate fi rabatată în proporţie de 1:2, iar în acest caz volumul portbagajului creşte până la 1,780 litri.
În rest, break-ul este identic liftback-ului. Peugeot 508 SW va dispune de acelaşi design agresiv al părţii frontale şi va oferi aceleaşi dotări la interior împreună cu noua concepţie a interiorului, ce a primit denumirea i-Cockpit, cu volan de tip sport de dimensiuni mici, ecran tactil de 10 inch pe consola centrală şi cadrane de bord digitale de 12.3 inch. Premieră în segment este sistemul opţional de viziune pe timp de noapte, capabil să detecteze pietonii şi alte obstacole la distanţe de până la 250 metri. Afară de acestea, break-ul în versiunea GT va dispune şi de suspensie activă.
Pentru break sunt prevăzute aceleaşi motorizări, cunoscute după modelul de bază debutat mai devreme. Cele pe benzină sunt prezentate de unitatea turboaspirată de 1.6 litri în două variante de putere – 180 sau 225 CP. Pentru cei ce vor opta pentru o versiune diesel va fi oferită unitatea BlueHDi de 1.5 litri, cu 130 CP la activ, şi BlueHDi de 2.0 litri în două variante de putere – 160 sau 180 CP. Toate motoarele se vor cupla doar la cutia automată Aisin cu 8 rapoarte, pe când versiunea incipientă cu turbodieselul de 1.5 litri va veni cuplată standard la o cutie manuală cu 6 trepte.
Debutul public al noului break va avea loc la Salonul Auto de la Paris din toamna acestui an. Producţia va avea loc la uzina francezilor din Mulhouse, acolo unde se produce şi liftback-ul, iar startul vânzărilor este planificat pentru luna ianuarie al anului viitor.
0
2,938
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!