Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Toyota a obţinut victoria cursa de 24 ore de la Le Mans

18 Iunie 2018 - 09:34
Denis Godorozea
Toyota a obţinut victoria decisivă la cursa de anduranţă de 24 ore de la Le Mans din acest an. Cele două echipe Toyota Gazoo Racing s-au plasat pe locurile de frunte în clasa LMP1, devastând concurenţii cu cel puţin 12 cercuri, conducând cursa de la început la final.
Locul de frunte a fost ocupat de echipa Toyota Gazoo Racing #8 – bolidul Toyota TS050 Hybrid a fost pilotat de Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima şi Fernando Alonso, cel din urmă completându-şi lista realizărilor în sporturi cu motor. Pe cel de-al doilea loc în clasa LMP1 s-a plasat Toyota Gazoo Racing #7, cu un bolid identic, pilotat de J-M. Lopez, K. Kobayashi şi M. Conway, rămânând în urma bolidului #8 cu 2 cercuri. Locul 3 a fost preluat de Rebellion Racing #3 cu bolidul Rebellion R13 Gibson, pilotat de G. Menezes, M. Beche şi T. Laurient, cu o diferenţă de 12 cercuri în urmă comparativ cu bolidul nipon #8.
În clasa LMP2 victoria a fost cucerită de G-Drive Racing Team, cu bolidul #26 Oreca 07 Gibson, urmată de Signatech Alpine #36 cu bolidul Alpine A470 Gibson şi Graff-S024 #39 cu bolidul Oreca 07 Gibson.

Incendiară s-a dovedit a fi concurenţa în clasa GTE Pro. Aici timp de 24 ore am asistat la dueluri fascinante între Porsche şi Ford. Finalul a adus victoria echipelor Porsche GT, pe primul loc plasându-se Porsche 911 RSR #92, denumită "Piggy" şi fiind urmată de bolidul Porsche 911 RSR #91 cu diferenţa de un cerc. Pe cel de-al treilea loc s-a clasat echipa Ford Chip Ganassi Team USA cu bolidul Ford GT #68 şi o diferenţă de 26.729 secunde în urma rivalului Porsche.
În clasa GTE Am victoria a fost obţinută de Dempsey – Proton Racing cu bolidul Porsche 911 RSR #77. Următoarele două locuri pe podium au fost câştigate de echipele Spirit of Race #54 şi Keating Motorsports #85, ambele pilotând câte un bolid Ferrari 488 GTE.
Victoria din acest an în clasa LMP1 este una foarte importantă pentru Toyota. Producătorul nipon a fost favoritul ediţiei din acest an, fiind şi unicul constructor auto care a participat în clasa prototipurilor LMP1, după ce anterior Audi şi Porsche au anunţat că nu vor mai participa în această clasă. Totodată, nu mai puţin important pentru niponi este faptul, că cei doi bolizi cu propulsie hibridă au făcut faţă cu dârzenie provocării şi au parcurs cursa fără mari probleme tehnice, demonstrând o fiabilitate uimitoare.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (36 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter