Estimat la 1.2 miliarde euro, Dacia este numit cel mai valoros brand din România

Compania de consultanță Brand Finance a publicat lista celor mai valoroase branduri românești. Dacia a fost estimată la 1.243 miliarde euro, producătorul din Mioveni devenind, astfel, cel mai valoros brand din România, depășind companii precum Petrom și Dedeman.
Potrivit studiului publicat de Brand Finance, Dacia a reușit să-și mențină supremația în topul celor mai valoroase branduri române, înregistrând o creștere de 2% comparativ cu anul precedent. Totodată, producătorul din Mioveni a devastat cu mult celelalte branduri din top, pe al doilea loc fiind poziționat magazinul web eMAG, a cărui valoare a constituit "doar" 458 milioane euro, aproape de 3 ori mai puțin, deci.

Cea de-a treia poziție a fost ocupată de Dedeman cu o valoare de brand de 304 milioane euro. Retailerul de bricotaj a înregistrat o creștere spectaculoasă cu anul precedent de 47%. Locurile 4 și 5 au fost ocupate de brandurile Petrom și, respectiv, Digi.
La realizarea studiului, Brand Finance a luat în calcul mai mulți factori, însă practic valoarea estimată a brandului este prețul lui pe piață, în cazul în care actualul proprietar ar decide să vândă în întregime compania. Totodată, calculul nu include activele sau rezervele financiare ale companiei.
0
1,775
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!