Maserati prezintă versiunea de performanță a SUV-ului Levante GTS

În luna martie curent Maserati a prezentat versiunea de top pentru SUV-ul Levante, care a primit denumirea Trofeo. Acea versiune avea la bază unitatea pe benzină V8 și a devenit cea mai performantă interpretare a SUV-ului italian. Noua versiune Levante GTS, însă, este destinată clienților, ce-și doresc performanță maximă, dar nu în detrimentul confortului. Totodată, între ele versiunile diferă predominant prin setări și nu cu substratul tehnic.
Sub capota Maserati Levante GTS s-a situat aceeași unitate biturbo V8 de 3.8 litri, însă cu noua unitate de control aceasta livrează 550 CP, contra celor 590 CP în cazul versiunii Trofeo. Totodată, cuplul maxim a rămas identic – 730 Nm. Cutia automată cu 8 rapoarte de origine ZF și tracțiunea integrală Q4 au fost resetate pentru un condus mai confortabil, lejer. Comparativ cu Trofeo, noul GTS a fost lipsit de sisteme precum launch control și regimul de condus Corsa, aici acestea nu sunt prezente nici opțional.
Modificările au dus la rezultate dinamice mai puțin spectaculoase, însă în continuare impunătoare. Maserati Levante GTS accelerează până la 100 km/h în 4.2 secunde, atunci când Levante Trofeo execută același exercițiu în 3.9 secunde. Viteza maximă este limitată la 292 km/h, contra celor 300 km/h la versiunea de top. Totodată, Levante GTS va deveni mai confortabil în exploatarea zilnică, datorită resetărilor suspensiei pneumatice.
În trafic cele două SUV-uri nu se vor deosebi prea mult – majoritatea elementelor exterioare de design sunt identice, cu excepția difuzorului integrat în bara de protecție spate, pragurilor laterale și designului jantelor din aliaj (pentru ambele versiuni sunt prevăzute jante de 22 țoli).

La interior diferențele lipsesc în totalitate, însă clienții vor avea de ales din multitudinea variantelor de tapiserie și inserții, astfel încât, măcar teoretic, clienții vor putea primi un interior cât de cât original. Cel puțin în orașul său :)
Totodată, toate versiunile Levante pot fi echipate cu faruri de tip Laser și s-au ales cu un nou levier al cutiei automate de viteză, care până în prezent a fost disponibil doar pe versiunea de top Trofeo. Același levier și-a făcut loc și la interiorul sedanurilor Ghibli și Quattroporte. De menționat, că ultimile două modele au primit și câteva nuanțe noi de caroserie, materiale de tapiserie la interior, jante din aliaj cu design nou și actualizări pentru sistemul multimedia MTC+.
0
844
GALERIE FOTO (5 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!