Cel mai compact crossover din gama Volkswagen, noul T-Cross a fost surprins necamuflat

Cel mai compact crossover din gama germanilor, noul Volkswagen T-Cross a fost surprins în timpul testelor pe drumurile publice aproape necamuflat, astfel încât designul exterior al acestuia nu mai este o enigmă. Continuând noua concepție a celor de la Volkswagen, T-Cross pare să adopte un design deloc conservativ, ci unul arătos și chiar îndrăzneț.
Volkswagen T-Cross este construit și împarte substratul tehnic cu crossover-ul compact SEAT Arona. Noul model va fi cel mai accesibil și compact crossover în gama germanilor. Totodată, acesta va atrage în primul rând clienții tineri, grație siluetei dinamice, cu montanți față și spate puternic înclinați, și un limbaj stilistic, deși familiar gamei actuale, totuși unul original. Pe lângă aceasta, T-Cross va atrage prin setările suspensiei și unităților de propulsie, care promit un caracter dinamic crossover-ului.
Premiera noului Volkswagen T-Cross va avea loc în luna octombrie a acestui an la Salonul Auto de la Paris, deși prezentarea în spațiul web ar putea avea loc mai devreme. Vânzările vor începe în primăvara anului viitor, prețurile de start în Europa fiind anticipate la nivelul de 17-18 mii euro.

T-Cross va dispune de cele mai noi tehnologii, sisteme de siguranță și asistență din dotarea concernului german. În lista echipamentelor vor fi incluse un cruise-control adaptiv, sistem de monitorizarea a unghiurilor oarbe, sisteme de mențienere a benzii de circulație de rând cu cel de monitorizare a marcajului și indicatoarelor rutiere, sistem de prevenire a impactului frontal. În dotările de top T-Cross va dispune de faruri LED, suspensie adaptivă, instrumentar de bord digital, asistent automatizat de parcare și sistem audio Beats.
Volkswagen T-Cross are la bază platforma modulară MQB A0. Nu se cunoaște, dacă crossover-ul va dispune de sistem de tracțiune integrală, însă gama motorizărilor va fi comună cu SEAT Arona, cu mici devieri la nivel de putere, probabil. Lista motorizărilor pe benzină va include unitatea turboaspirată TSI de 1.0, cu 3 cilindri (95 sau 115 CP), și 1.5 TSI Evo, cu 4 cilindri (150 CP). Versiunile pe motorină vor fi prezentate de unitatea 1.6 TDI în două variante de putere – 95 sau 115 CP. Motoarele se vor cupla, în dependență de versiune, la cutiile manuale cu 5 sau 6 trepte, fie la cutia robotizată cu 7 trepte.
0
3,504
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!