(FOTO, VIDEO) Colaborare inedită: Philip Morris International şi Ferrari îşi unesc eforturile pentru crearea unui viitor fără fum

Două industrii cu renume internaţional îşi unesc eforturile pentru realizarea unei misiuni ambiţioase - proiectarea unui viitor fără fum. Producătorul american de ţigări – Philip Morris International (PMI) şi compania auto italiană Ferrari au anunţat lansarea proiectului “Mission Winnow”, prin care îşi propun promovarea produselor inovative menite să îmbunătăţească calitatea vieţii.
Potrivit sportbusiness.com, Philip Morris International şi Ferrari au o colaborare de aproape 40 de ani, de această dată, însă, ştiinţa, tehnologia şi inovaţiile au fost criteriile care au unit cele două companii şi au făcut posibil un nou parteneriat până în 2021. Iniţiativa globală “Mission Winnow” a ajuns pe “traseu” cu puţin timp în în cadrul cursei auto Grand Prix, care a avut loc pe circuitul Suzuka din Japonia.
„Prin intermediul proiectului “Mission Winnow” dorim ca lumea să înţeleagă, că noi ne-am schimbat şi suntem mândri să împărtăşim transformarea pe care au realizat-o oamenii de la Philip Morris International, precum şi dedicarea noastră ştiinţei şi inovaţiei care poate aduce un viitor mai bun”, a declarant André Calantzopoulos, directorul executive al PMI, citat de F1i.com.
Logotipul proiectului “Mission Winnow” a fost plasat pe automobilele de cursă Ferrari, drept simbol al transformării impresionante prin care trece producătorul de ţigări care şi-a direcţionat toate eforturile pentru crearea unui viitor fără fum, cu ajutorul noilor tehnologii şi inovaţiei.

Şeful echipei Ferrari, Maurizio Arrivabene, a mulţumit Philip Morris International pentru că a fost de acord să păstreze automobilele vopsite în culoarea roşie tradiţională a Ferrari. “PMI au avut dreptul de a marca toate maşinile înainte de noul sezon, dar ei şi-au manifestat respectul pentru maşinile roşii şi motivul este simplu: ei au spus că nu se grăbesc, compania se schimbă, merge înainte cu o nouă misiune”, a spus Arrivabene pentru ca.sports.yahoo.com.
Într-un comunicat de presă al PMI, se spune că semnificaţia cuvântului “winnow” cel mai bine descrie “traseul meticulos şi disciplinat” pe care compania îl urmăreşte pentru a-şi atinge viziunea unei lumi fără fum. Potrivit F1i.com, “winnow” de fapt se referă la îndepărtarea plevelor de restul grâului, dar cuvântul a ajuns să fie actual acum pentru a descrie procesul de separare a lucrurilor nesemnificative, pentru a scoate în evidenţă doar cele utile şi cu adevărat valoroase.
“Mission Winnow” creează o perspectivă din interiorul celor două companii, care activează în două domenii complet diferite, dar care au multe în comun. Pentru ambele companii, succesul depinde de pasiunea echipelor sale pentru standardele înalte de performanţă necesare pentru a atinge scopurile ambiţioase.

Mai multe detalii despre colaborare despre Mission Winnow găsiţi pe site-ul oficial www.missionwinnow.com.

(P).
0
6,424
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!