Capodopera din Zuffenhausen Partea 2: Porsche 911 G model

După cum am menţionat mai devreme, a opta generaţie a legendarului model Porshce 911 urmează să fie prezentat curând la salonul auto din Los Angeles.
De asemenea în publicaţia precedentă ‘’Primul Porsche 911: Capodopera din Zuffenhausen’’, am enumerat versiunile 911 începând cu anul 1963 până în anul 1973. Astăzi vom relata despre seria G a modelului 911, care a adus schimbări semnificative începând cu anul 1973.

Modelul 911 a împlinit 10 ani în 1973, primind tehnologii avansate pe vreumurile acelea, ca exemplu motoare turboaspirate şi caroserii galvanizate. Benzinarul de tip Boxer în 6 cilindri a mărit capacitatea de la 2.7 litri în versiunea Carrera RS până la 3.0 litri.
Mai târziu în 1983, capacitatea cilindrică a crescut din nou, până la 3.2 litri, cu o putere maximă a motorului de 250 CP în versiunea 911 SC RS. Versiunea 911 Turbo, echipată cu un 3.0 Boxer în şase cilindri era capabilă de 260 CP încă în mijlocul anilor 1970.

Începând cu 1977 capacitatea cilindrică a crescut până la 3.3 litri, alături de un intercooler adăugat, au mărit puterea lui 911 Turbo până la 300 CP! O asemenea putere oferea o accelerare 0-100 km/h incredibilă de 5.2 secunde şi o viteză maximă de 260 km/h, fiind nişte cifre de neatins pentru rivali, în mijlocul anilor 1970.
Succesul modelului 911 a fost asigurat de versiunea Cabriolet lansată în 1982 alături de versiunile Coupe şi Targa oferite la moment. Versiunea Cabriolet a fost urmată de 911 Carrera Speedster în 1989, versiunea marcând sfârşitul celei de a doua generaţie a modelului 911.

Porsche 911 G model a fost produsă în cantitate de 198,496 de unităţi, în perioada anilor 1973 şi 1989.
0
1,775
GALERIE FOTO (3 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!