Capodopera din Zuffenhausen Partea 3: Porsche 911 Type 964

Porsche 911 Type 964, a marcat cea de atreia generaţie a legendarului model, care începând cu 1989 a venit cu motoare şi tehnologii noi pentru timpurile de atunci.
Versiunea 911 Carrera 4 (964) a primit pentru prima dată un sistem de tracţiune integrală, care a fost iniţial proiectat pentru cel mai performant Porsche de atunci, legendarul model 959. La fel, deja în standard erau oferite aşa opţiuni ca sistemul ABS şi volan cu direcţie asistată hidraulic.

Versiunea Carrera 2, cu tracţiune pe axa din spate, alături de modificaţiile Cabriolet şi Targa, au debutat mai târziu în 1989. Cea mai vizibilă modificaţie la exterior suferită de 911 în generaţia 964 au fost barele de protecţie din faţă şi spate integrate în construcţia caroseriei, în timp ce maşina avea circa 85% de elemente constructive şi de design, absolut noi.

Benzinarul Boxer în şase cilindri a crescut până la 3.6 litri, oferind o putere maximă de 250 CP pentru versiunile Carrera 2 şi Carrera 4. Noul motor a primit şi sistemul de igniţie twin-spark, cu două bujii la cilindru, proiectat de Porsche iniţial pentru industria de avioane.
De asemenea noul 911 (964) a primit o cutie TipTronic adaptivă şi eleronul din spate retractabil.

Versiunea 911 Jubilee a fost una din cele mai distincte modificaţii a generaţiei 964, cu o cantitate de doar 911 unităţi produse, a fost lansată pe piaţă în 1993 pentru a marca 30 de ani de producţie a modelului.

911 Jubilee era de fapt un Carrera 4 cu arcurile roţilor din faţă şi spate mai largi, exteriorul fiind caracteristic versiunii Turbo, în acelaşi timp era lipsită de eleronul din spate, fiind oferită într-o culoare exclusivă Viola metallic.
Versiunea 911 Turbo (964) a preluat iniţial motorul de 3.3 litri de la predecesorul său, capabil să dezvolte 320 CP, după care în 1993 capacitatea a crescut la 3.6 litri iar puterea maximă la 360 CP.

Porsche a produs 63,762 de unităţi 911 în generaţia 964, în perioada anilor 1989-1994.
0
1,783
GALERIE FOTO (4 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!