Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: Noua Skoda SCALA. Tot ce trebuie să ştii despre ea!

7 Decembrie 2018 - 10:00
Ion Pantea
Ieri seara, la Tel Aviv a fost lansată în premieră noua Skoda SCALA. Modelul vine să înlocuiască pe Rapid şi Rapid Spaceback fiind mai mare atât la exterior cât şi la interior ca predecesorii săi.
Măsurând 4,362 mm în lungime, 1,793 mm lăţime, 1,471mm înălţime şi amplasându-se pe un ampatament de 2,649 mm, SCALA e în orice sens mai mare decât modelul pe care îl înlocuieşte. În ciuda faptului că împarte platforma MQB-A0 cu Volkswagen Polo, modelul SCALA este de fapt cu 107 mm mai lung decât Volkswagen Golf.

Prin ce se deosebeşte de rivalii săi? Skoda SCALA se laudă cu cel mai generos portbagaj din clasă şi cel mai mare ecran al sistemului multimedia din clasă, care măsoară 9.2 inch. Portbagajul oferă 467 litri, iar cu scaunele culcate spaţiul creşte până la 1,410 litri.

De asemenea, noua SCALA vine cu dotatări generoase, lumini LED în faţă şi spate deja în standard, sistem audio cu 8 boxe, sistem multimedia cu navigare 3D, hotspot Wifi şi SSD memorie integrată de 64 GB.
Ecranul de 9.2 inch pe care l-am menţionat mai sus este la fel disponibil optional, versiunile mai simple fiind dotate cu ecrane de 6.5 sau 8.0 inch. Lista de dotări opţionale continuă cu acoperiş panoramic, ecranul panelului de instrumente de 10.2 inch, lumină ambientală LED şi volan cu încălzire. Cu siguranţă, pricelist-urile de la dealerii Skoda vor prelungi lista cu mult mai multe opţiuni disponibile.

SCALA mai are printre opţiunile oferite şi o suspensie ajustabilă care este mai joasă cu 15 mm şi oferă două regimuri de condus, Normal şi Sport. La compartimentul siguranţă sunt disponibile, sistemul de monitorizare a zonelor oarbe, care poate să observe alte maşini la o distanţă de până la 70 metri, cruise control adaptiv, sistemul de asistenţă la menţinerea în bandă, faza lungă a luminilor automată şi sistem de frânare de urgenţă autonom.
Gama de motorizări este alcătuită din trei benzinare, un diesel şi o versiune pe gaz. Mezinul în gamă este un benzinar turboaspirat de 1.0 litri în trei cilndri care vine în două versiuni de putere, 95 CP cu 175 Nm şi 115 CP cu 200 Nm. Acest motor mai vine şi cu o modificaţie pe gaz care dezvoltă 90 CP şi 145 Nm.

Versiunile mai dotate vor fi disponibile cu varianta pe benzină în patru cilindri de 1.5 litri, capabilă de 150 CP şi 250 Nm. Versiunea diesel este reprezentată de un propulsor în patru cilindri de 1.6 litri cu 115 CP şi 250 Nm de cuplu.
Gama de motoare este disponibilă cu cutii manuale în 5 sau 6 trepte şi robotizată în 7 trepte cu două ambreiaje pentru versiunile de top.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (19 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter