Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

(VIDEO, FOTO) Premieră: Mercedes-Benz V-Class facelift

31 Ianuarie 2019 - 18:53
Ilie Toma
Deşi Mercedes-Benz V-Class mai atrage admiraţii proaspete când trece pe stradă, au trecut deja 5 ani şi peste 200 mii exemplare vândute de la debutul acestui model în gama Mercedes-Benz, iar momentul unui facelift nu mai putea să se lase aşteptat. Aşadar, astăzi, în Stuttgart, germanii au dezvăluit versiunea împrospătată a modelului, iar noi venim să vă spunem tot ce trebuie să ştiţi despre ea.
În primul rând, aflaţi că designul lui V-Class facelift nu diferă radical de versiunea de până acum, or, o reţetă bună nu trebuie radical modificată, nu? Calandrul a primit textură în stil diamant în interior, la fel ca alte modele Mercedes-Benz, s-a modificat şi grila inferioară. De asemenea, s-a schimbat şi compoziţia farurilor full-LED. Au apărut noi culori şi noi jante, inclusiv de 17 ţoli.
La interior modificările sunt şi mai discrete şi ating în principal designul gurilor de ventilare, care migrează spre stilul „turbină”. Au apărut şi nuanţe noi ale pielii şi ale unor inserţii de interior. Pentru pasagerii spate sunt disponibile noi fotolii luxoase, care repetă mult mai fidel senzaţiile dintr-un S-Class, dar acestea sunt oferite opţional.
Mult mai de impact sunt modificările tehnice, mai ales cele ce ţin de motoare, or, V-Class debutase doar cu motorul diesel de 2.1 litri în mai multe ipostaze de putere, dar nici una care să ofere forţă cu adevărat din belşug. Acum, odată cu facelift-ul, V-Class primeşte noul motor diesel OM654, de 2.0 litri, care a debutat pe actuala generaţie E-Class. Acesta se va regăsi sub capota lui V-Class V 250d şi va livra 190 CP şi 440 Nm, dar şi sub capota unei noi versiuni – V 300d, unde motorul va livra 239 CP şi 500 Nm!
Astfel, noul V 300d va fi cea mai puternică motorizare a lui V-Class facelift, iar în momentele de acceleraţie maximă, cuplul poate creşte până la 530 Nm pentru perioade scurte, ajutând imensul automobil să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 7.9 secunde. Viteza maximă pe care o poate atinge noua motorizare de top e de 220 km/h.
De asemenea, odată cu noul propulsor diesel V-Class a primit şi cutia de viteze automată cu 9 trepte 9G-TRONIC, în locul celei anterioare cu 7 trepte. Ca şi până acum, tracţiunea spate e cea standard, dar există şi versiuni cu tracţiune integrală 4MATIC.
Facelift-ul lui V-Class a fost operat simultan pentru toate versiunile, inclusiv cele focusate spre aventuri mai speciale, precum V-Class Marco Polo.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (24 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter