Mobilitatea electrică în cifre: BMW Group a vândut peste 140 mii vehicule electrificate într-un an

De mai mulţi ani, BMW are o divizie dedicată în totalitate automobilelor concepute de la zero pentru electromobilitate – BMW i – dar şi un nume aparte pentru vehicule electrificate, derivate din modelele cu propulsie tradiţională – iPerformance.
La momentul lansării diviziei BMW i pasul bavarezilor părea incredibil de curajos, fiind calificat drept prematur de unii şi vizionar de alţii. Dar cifrele confirmă că pasul celor de la BMW Group a fost unul care a adus astăzi compania germană în fruntea trendului de mobilitate electrică printre mărcile din segmentul premium.
Astfel, dacă în anul 2017 BMW Group vânduse puţin peste 100 mii vehicule electrificate, atunci în 2018 numărul acestora a crescut la 140 mii – o creştere de aproape 40% alimentată de vehicule BMW electrificate tot mai atractive, dar şi de scăderea cererii pentru motorizările diesel în Europa. De fapt, infograficul de mai jos ne arată cota de piaţă europeană deţinută de BMW alături de alte mărci. În acest grafic sunt incluse automobilele pur electrice, cele electrice cu range extender, precum şi hibrizii plug-in, care pot rula pur electric.
Aşa cum spuneam, în cifra de 140 mii vehicule electrificate BMW Group sunt incluse atât modelele diviziei BMW i, modelele iPerformance, precum şi MINI. Apropo, începând cu anul 2019 divizia BMW i este vândută oficial şi în Moldova, iar primele exemplare BMW i3 sunt aşteptate să ajungă curând în ţară.

Pe parcursului anul 2019, marca BMW va mai lansa câteva noi modele electrificate, precum noile generaţii BMW X5 plug-in hybrid şi Seria 3 plug-in hybrid, iar în gama MINI va fi lansat modelul 100% electric MINI Electric.
0
1,811
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!