GENEVA 2019: Volkswagen Passat facelift vine cu modificări discrete de design, dar cu actualizări tehnice generoase

Deși anunțau anterior că renunță la conservatism în ceea ce ține de designul exterior al modelelor sale, cei de la Volkswagen au pregătit un facelift de mijloc de carieră cât se poate de discret pentru modelul Passat. Versiunile actualizate a sedanului și break-ului marchează premiera publică la Salonul Auto de la Geneva, iar germanii vin cu întreg setul de informații despre modificările tehnice și estetice.
Modificările la nivel de design exterior sunt într-atât de minore, încât ne-a luat și nouă ceva timp ca să ne dăm seama, care elemente sunt modificate, iar care au rămas imaculate. Așadar, Passat facelift a beneficiat de bare de protecție noi, care au adăugat modelului un surplus de 8 mm în lungime. Și-au schimbat forma blocurile optice de ceață din partea frontală, iar grila radiatorului dispune de dungi orizontale nițel restilizate.
Modificările tehnice sunt mult mai generoase, de altfel. Passat facelift va putea fi echipat cu farurile matrice IQ Light – tehnologie debutată în premieră cu noua generație Touareg. La interior și-a făcut loc o nouă planșă de bord digitală, actualizată în conformitate cu cele de pe modelele mai noi care, însă, este de dimensiuni mai mici. O dată cu Passat facelift debutează sistemul multimedia MIB3, cu comenzi vocale. În dependență de versiune, sistemul multimedia va fi prezentat pe consola centrală de ecrane de 6.5, 8.0 sau 9.2 inch. Sistemul de iluminare ambientală decorativă oferă la alegere 30 nuanțe noi.
Tot cu Passat facelift debutează sistemul IQ Drive, ce integrază în sine un cruise control adapriv, sistem de menținere a benzii de circulație și sistemul de pilot semi-automat Travel Assist – cu acest sistem automobilul va putea rula în regim de pilot automat la viteze de până la 210 km/h (60 km/h anterior). Totuși, precum ne-au obișnuit sistemele similare prezente și pe alte automobile, Travel Assist va funcționa cu condiția că șoferul va avea mâinile pe volan.
Lista motorizărilor a fost suplinită cu turbodieselul 2.0 TDI Evo cu 150 CP la activ, care promite un consum redus, comparativ cu predecesorul. Versiunile 2.0 TDI cu 190 și 240 CP la activ vor fi disponibile în continuare. Versiunile incipiente vor avea sub capotă unitatea 1.6 TDI cu 120 CP, iar versiunile pe benzină sunt prezentate de unitățile 1.5 TSI, cu 150 CP, și 2.0 TSI, cu 190 sau 272 CP.
Facelift-ul readuce în lista versiunilor modelul hibrid Passat GTE. Versiunea actualizată dispune de o baterie de 13 kWh și va asigura automobilul cu o autonomice de până la 55 km în regim electric. Sistemul de propulsie, însă, a rămas aproape fără modificări, având la bază același benzinar turbo 1.4 TSI combinat cu un motor electric, ce livrează în tandem 218 CP.
0
768
GALERIE FOTO (6 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
TESTE DRIVE DE CARE AŢI PUTEA FI INTERESAT
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!