Volvo anunță lansarea sistemului Volvo On Call în Moldova! Iată care sunt beneficiile pentru proprietarii automobilelor suedeze

Volvo Moldova anunță lansarea serviciului Volvo On Call în Moldova pentru toți proprietarii automobilelor suedeze. Serviciul are inclus un set de sisteme de control al automobilului la distanță și permite accesarea unor servicii adiționale prin intermediul aplicației originale direct de pe smartphone-ul proprietarului automobilului Volvo.
Sistemul Volvo On Call a fost gândit și dezvoltat de specialiștii suedezi pentru a economisi din timpul clienților săi, pentru un confort maxim dar și pentru un surplus de siguranță. Astfel, proprietarii automobilelor Volvo produse din 2015 până în prezent, echipate cu sistemul Volvo On Call, pot descărca aplicația respectivă și să activeze funcțiile automobilului său la distanță direct de pe smartphone. De exemplu, prin intermediul smartphone-ului, tabletei sau smartwatch-ului, șoferul poate porni motorul și sistemul de climatizare la distanță pentru a încălzi sau răci habitaclul.
O altă funcție pentru sistemul de navigare permite transmiterea prin intermediul internetului la distanță a destinației dorite pentru călătorie, astfel încât sistemul de navigare integrat în sistemul multimedia Volvo va pregăti traseul pentru călătorie fără a mai fi nevoie setarea adițională înainte de a porni la drum. Mai mult decât atât, odată sincronizată cu calendarul integrat în gadget-ul personal, aplicația va putea construi traseul de călătorie automatizat cu câteva minute înainte de a porni la drum.
Aplicația descărcată pe smartphone poate afișa informații referitoare la cantitatea combustibilului din rezervor, consumul mediu indicat de propulsor, mentenanța necesară și kilometrii parcurși. Pe lângă aceasta, prin intermediul smartphone-ului proprietarul poate acționa farurile sau claxonul automobilului, iar localizarea acestuia într-o parcare mai mare va fi afișată chiar pe ecranul gadget-ului personal. Volvo On Call oferă și facilități de infotainment grație sistemului Wi-Fi hotspot disponibil la bord, care poate conecta la internet până la 8 dispozitive.
Sistemul preinstalat în telefonul mobil poate înlocui prin sine și cheia în cazul noilor SUV-uri XC40. Astfel, dacă proprietarul intenționează să ofere automobilul unei rude sau unui prieten, dar nu are posibilitatea să transmită cheia, accesul la automobil poate fi oferit pe deplin prin intermediul aplicației Volvo On Call, iar proprietarul va putea limita timpul de acces și funcțiile puse la dispoziția celui ce împrumută automobilul.
Sistemul Volvo On Call include și un asistent non-stop personal, care permite accesul la informații direct de la bordul automobilului sau va contacta serviciile de urgență în caz de necesitate. Sistemul poate fi accesat prin intermediul unui buton de la bordul Volvo. Sistemul automat va contacta operatorul Volvo On Call, care va putea oferi informații despre situația în trafic și localurile din preajmă, iar în caz de accident rutier cu acționarea unui sau mai multor airbag-uri, sistemul automat va alerta serviciile de urgență.
Aplicația Volvo On Call este disponibilă pentru utilizatorii gadget-urilor cu sisteme de operare Android sau iOS și pot fi descărcate absolut gratuit. Pentru mai multe informații despre serviciu și posibilitățile oferite clienții Volvo sunt așteptați în show-room-ul oficial Volvo Moldova, situat Bulevardul Dimitrie Cantemir 14.
0
421
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!