Premieră: noua generație Subaru Outback debutează la New-York cu un nou benzinar turboaspirat

La două luni de la debutul noii generații Legacy, niponii prezintă la Salonul Auto de la New-York noua interpretare a break-ului Outback, care împarte platforma și substratul tehnic cu sedanul. Precum și cele mai noi modele din gama niponilor, noua generație Subaru Outback a făcut un pas imens la calitatea materialelor de la bord, iar la nivel de substrat tehnic a avut loc o mică revoluție.
Noul break are la bază platforma modulară SGP (Subaru Global Platform), pe care sunt dezvoltate cele mai noi modele din gama niponilor. Utilizarea noii platforme a dus la ridigizarea consistentă a caroseriei, fiind micșorat centrul de greutate, ce va asigura o ținută de drum mai bună.
Garda la sol măsoară 220 mm, sau cu 7 mm mai mult decât la generație precedentă. În același timp, ampatamentul a rămas la același nivel de 2,745 mm, în timp ce în lungime acesta este mai mare cu 40 mm – 4,860 mm. Spațiul adițional este rezervat pasagerilor celui de-al doilea rând de scaune și compartimentului pentru bagaje, care poate avea acum un volum maxim de 2,144 litri cu bancheta spate rabatată.
Subaru Outback surprinde prin calitatea materialelor dar și designul elementelor de la bord. Planșa de bord este etajată într-un mod mai special acum, cu o multitudine de muchii și elemente de design fine, bordul se face dominat de elemente moi și plăcute la atingere, iar pentru versiunile de top este disponibilă pielea fină Nappa.
În versiunea entry-level consola centrală are inclus un display de 7 inch pentru sistemul multimedia și un set de comenzi pentru sistemul de climatizare, situat mai jos, iar pentru versiunile de top este prevăzut sistemul Starlink cu un ecran amplasat vertical cu o diagonală de 11.6 inch – aceste versiuni dispun de comenzi tactile integrate în ecranul multimedia pentru sistemul de climatizare, deși este rezervat loc și pentru câteva reglaje cu comenzi tradiționale.
Lista opționalelor include sisteme de încălzire și ventilare pentru scaunele față, încălzirea banchetei spate și sistem audio de înaltă performanță Harman Kardon. Niponii menționează că s-a lucrat bine și la izolarea fonică.
Versiunea de bază vine cu vechiul propulsor aspirat natural, pe benzină, de 2.5 litri, însă acesta a fost puternic modernizat și a beneficiat de un sistem de injecție directă, o compresie mai mare și sistem Start/Stop integrat. Subaru precizează că circa 90% din componentele propulsorului sunt noi sau regândite. Drept rezultat, puterea a crescut de la 175 la 175 CP, în timp ce cuplul maxim constituie acum 239 Nm, cu 4 Nm mai mult decât anterior.
Unitatea aspirată natural de 3.6 litri a fost eliminată din gamă, locul acesteia fiind preluat de noua unitate turboaspirată de 2.4 litri, cu care a debutat SUV-ul Ascent anul trecut. Motorul livrează 264 CP și 376 Nm.
Cutia cu variație continuă Lineatronic a fost modernizată pentru noul Outback, iar sistemul de tracțiune integrală part-time este inclus standard. Outback are incluse și toate sistemele de siguranță activă, disponibile pentru noul Legacy, dar și un set de asistenți și sisteme pentru escapade în offroad.
0
268
GALERIE FOTO (23 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!