Premieră: Hyundai Ioniq Electric facelift! Electromobilul sud-coreean primește un design restilizat și îmbunătățiri tehnice

Cel de-al treilea membru din familia Ioniq al celor de la Hyundai, cel cu propulsie 100% electrică, debutează în varianta facelift la 4 luni de la debutul versiunilor Hybrid și Plug-In Hybrid. Hatchback-ul electric s-a ales cu modificări discrete la nivel de design exterior, dar actualizări consistente de ordin tehnic.
Precum și modelele hibride, prezentate la începutul acestui an, versiunea 100% electrică a primit o nouă semnătură la nivel de blocuri optice, cât cele față, atât și la posterior. La o primă vedere Ioniq Electric are un exterior identic versiunilor dotate și cu motor termic, însă diferența este făcută de calandru, care la noul model este mimat de o placă din plastic, cu ornamente caracteristice electromobilelor Hyundai, și o siglă masivă pe centru. Odată cu facelift-ul, Ioniq Electric primește un nou set original de jante de 16 țoli și câteva nuanțe de caroserie noi: Fluidic Metal, Electric Shadow, Liquid Sand și Typhoon Silver, care nu sunt disponibile pentru variantele hibride.
Mici modificări au avut loc și la interior: standard este prevăzut noul sistem multimedia cu un ecran de 7 inch, iar în versiunile de top consola centrală este dominată de sistemul multimedia Audio Video Navigation cu un ecran tactil imens de 10.25 inch, cu conexiuni Apple CarPlay și Android Auto și comenzi vocale. Lista materialelor pentru interior a fost completată cu pielea artificială cu nuanța Electric Shadow – opțiune exclusivă pentru Ioniq Electric.
În premieră pentru Hyundai Ioniq Electric este disponibilă aplicația Blue Link, care este instalată pe smartphone-ul proprietarului și ulterior se conectează cu electromobilul. Prin intermediul sistemului inovativ șoferul poate vizualiza datele despre electromobil, precum gradul de încărcare a acumulatorului, poate porni sistemul de climatizare la distanță.
Setul sistemelor de siguranță incluse standard pentru Ioniq Electric a fost adaptat la normele înăsprite și include acum sistemul de prevenire a impacturilor frontale cu frânare automatizată și detectarea pietonilor/automobilelor/cicliștilor, de monitorizare a stării șoferului și de menținere a benzii de circulație.
Hyundai Ioniq Electric facelift a primit un nou propulsor electric cu 136 CP la activ (120 CP anterior), care oferă, însă, același cuplu de 295 Nm. Astfel, acel surplus de 16 CP abia de a îmbunătățit caracteristicile dinamice a hatch-ului sud-coreean. Electromotorul este alimentat de la un nou set de baterii cu o capacitate de 38.3 kWh (28 kWh anterior), capabil să asigure o autonomie de până la 294 km, conform ciclului WLTP (280 km anterior, conform ciclului NEDC).
0
228
GALERIE FOTO (33 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!