Germanii au pregătit actualizări pentru bolidul de curse Mercedes-AMG GT3

Mercedes-AMG a prezentat în cadrul cursei de anduranță de 24 ore de pe Nurburgring versiunea actualizată a bolidului de curse GT3. Germanii au pregătit un set de actualizări estetice, dar și mai multe modificări de ordin tehnic pentru GT3, astfel încât coupe-ul nu doar indică caracteristici dinamice mai bune, dar vine și cu o serie de actualizări high-tech, menite să eficientizeze deservirea la pit stop.
Precum și coupe-urile și decapotabilele Mercedes-AMG GT, destinate drumurilor publice, bolidul de curse GT3 a primit o semnătură nouă pentru blocurile optice LED, ce au migrat pe GT3 direct de pe variantele standard, fără modificări. Coeficientul aerodinamic a fost îmbunătățit grație noului splitter frontal, integrat în bara de protecție față, aripilor aerodinamice și pragurilor laterale, iar la posterior și-a făcut loc un nou difuzor integrat în bara de protecție spate și un eleron activ, ce va dezvolta o forță de apăsare mai mare.
Pentru a micșora timpul necesar pentru deservire la pit stop, dar și de a reduce costurile de întreținere în cadrul curselor, benzinarul V8, de 6.3 litri, aspirat natural s-a ales cu componente consumabile noi, fortificate, ce necesită o înlocuire mai rară. Totodată elementele exterioare asigură nu doar un coeficient aerodinamic îmbunătățit, dar și o protecție mai bună pentru elementele interioare ale bolidului, iar astfel impacturile minore nu vor avea consecințe grave pentru substratul tehnic și, respectiv, caracteristicile dinamice.
Grație optimizărilor aplicate, echipele de curse vor avea nevoie de mai puțin timp pentru înlocuirea splitter-ului frontal și eleronului posterior la pit stop. Sistemul Drop Start va reduce timpul necesar pentru a reveni în cursă grație pornirii automatizate a motorului termic imediat ce bolidul coboară de pe suporturile pneumatice.
Cea mai importantă noutate nu doar pentru Mercedes-AMG dar și pentru toate mașinele de cursă este apariția noului sistem electronic automatizat de monitorizare și analiză a timpului de funcționare a componentelor și consumabilelor, ce va permite evaluarea datelor în timp real prin intermediul interfeței digitale, astfel fiind exclusă înregistrarea manuală a datelor, ce va reduce din timpul necesar pentru luarea deciziilor și va reduce din cheltuielile provocate de înlocuirea inutilă a componentelor aflate în stare bună.
Echipele de curse vor putea utiliza noul Mercedes-AMG GT3 începând cu sezonul din 2020, însă germanii vor lansa varianta actualizată în câteva curse și până la sfârșitul acestui an, pentru teste finale în regim de curse reale.
0
2,506
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!