Premieră: Audi Q7 facelift! Cel mai mare SUV din gama germanilor a primit actualizări după rețeta lui Q8

Audi prezintă varianta actualizată a celui mai mare SUV din gamă – Q7 facelift. Cea de-a doua generație Audi Q7 a fost lansată în premieră în 2015 și după 4 ani aceasta a fost supusă unei modernizări ample de mijloc de carieră. Germanii au revizuit aspectul exterior și ambianța interioară Q7, dar au pregătit și un set de picanterii la nivel de substrat tehnic.
Varianta actualizată Q7 facelift debutează în premieră în versiunea S-Line, cu kit aerodinamic exterior mai agresiv, cu incizii de aer generoase și jante din aliaj de dimensiuni mai mari. Partea frontală s-a ales cu un calandru impunător cu o structură interioară revizuită, cu grile cromate amplasate vertical. Farurile și-au schimbat forma și standard sunt oferite cu tehnologia full-LED, opțional fiind disponibile farurile matrice de tip laser, ce vor ilumina la distanțe de aproape două ori mai mari! Pragurile laterale au fost revizuite și vin acum cu multiple muchii. Structura interioară a blocurilor optice spate a fost adaptată actualului stil al celor mai noi modele din gama constructorului din Ingolstadt, acestea fiind "unite" între ele cu o placă orizontală cromată.
Interiorul noului Q7 facelift s-a actualizat după rețeta noului cross-coupe Q8 – majoritatea butoanelor au cedat locul suprafețelor digitale cu comenzi tactile. Standard, însă, Q7 va avea un display al sistemului multimedia de doar 8.8 inch și cadrane de bord digitale, însă cu opțiunea Navigation Plus bifată, ecranele de pe consola centrală vor avea dimensiuni de 10.1 inch și o planșă de bord complet digitală. Astfel, interfața MMI a fost lipsită de touchpad-ul de pe tunelul central, însă acum cei de la bord vor putea opera multitudinea sistemelor prin atingeri directe pe ecrane, iar afară de aceasta sistemul mai este capabil să perceapă comenzile vocale.
Actualizări importante au avut loc la nivel tehnic și în special la lista motorizărilor. În Europa Audi Q7 facelift va oferi inițial 3 motorizări. Noua unitate V6 pe benzină, de 3.0 litri, vine să înlocuiască vechiul benzinar cu acceași capacitate cilindrică. Motorul va fi oferit în cadrul versiunii 55 TFSI și va livra 340 CP. Variantele diesel sunt prezentate de motorizările 45 TDI, cu 231 CP, și 50 TDI, cu 286 CP la activ. Indiferent de motorizare, Audi Q7 va avea un sistem de propulsie mild-hybrid, cu generator-starter integrat, alimentat de la un sistem de 48 volți cu o baterie de dimensiuni mici, situată în podeaua portbagajului. Pentru toate motoarele este prevăzută exclusiv cutia automată cu 8 rapoarte și sistemul de tracțiune integrală quattro.
Precum și în cazul noii variante de top Audi SQ8, generatorul-starter va reduce consumul mediu cu circa 0.7 litri pentru toate motorizările. Sistemul poate opri anticipat motorul termic în timpul frânării la viteze de sub 22 km/h, dar și în timpul rulării în diapazonul de viteze cuprins între 55 și 160 km/h, însă doar dacă șoferul nu interacționează cu pedala acceleratorului. Integrat cu sistemul Start/Stop, generatorul-starter poate porni momentan motorul termic astfel încât accelerația să înceapă imediat ce șoferul apasă pedala acceleratorului. De la aceeași baterie de 48 volți sunt alimentate stabilizatoarele active (care sunt acum incluse pentru toate versiunile Q7 facelift), suspensia pneumatică și puntea spate activă.
Pe lângă versiunile standard, menționate mai sus, germanii au oferit un set de actualizări și pentru varianta de top, SQ7 – SUV-ul de performanță a beneficiat de modificări identice cu noul SQ8, despre care am relatat în detaliu sâmbătă, la momentul premierei. Astfel, SQ7 facelift este acum un mild-hybrid cu suspensie și punte spate active, iar sub capotă se regăsește turbodieselul performant V8 de 4.0 litri, ce are la activ 435 CP și 900 Nm.
1
4,034
GALERIE FOTO (26 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!