Premieră mondială: Porsche 718 Cayman GT4 și 718 Spyder au primit noul benzinar aspirat natural de 4.0 litri

Porsche prezintă în premieră mondială noul coupe, dedicat puriștilor, 718 Cayman GT4 și versiunea decapotabilă 718 Spyder. Modelele au primit unitatea pe benzinp, aspirată natural, de 4.0 litri cu peste 400 CP la activ.
Noul Porsche 718 Cayman GT4 devine cea mai accesibilă versiune de performanță a coupe-ului german, dedicat cu strictețe puriștilor, ce vine cu o unitate pe benzină, aspirată natural. Pentru cei ce-și doresc mai mult, este disponibil și pachetul Clubsport, ce include o carcasă de siguranță din oțel, sistem de prevenire a incendiului și centuri de siguranță sport. Versiunea decapotabilă, denumită 718 Spyder, se va distinge de Boxster printr-un parbriz mai înclinat și de dimensiuni mai mici, dar și un plafon textil, pliat manual, pentru reducerea greutății proprii a decapotabilei.
În spatele scaunelor s-a situat noua unitate pe benzină, aspirată natural, de 4.0 litri, dezvoltată pe baza unității turboaspirate, cu 6 cilindri, disponibile pentru actuala gamă Carrera. Motorul este capabil să livreze 420 CP și 420 Nm, iar pentru a face față normelor ecologice înăsprite, acesta vine cu sistemul de deconectare a cilindrilor în timpul unui regim de condus mai lejer inclus. Motorul se cuplează exclusiv la cutia manuală cu 6 trepte.
Ambele modele pot accelera până la 100 km/h în 4.4 secunde, fiind, totuși, mai lente decât modelul Boxster S, cu 366 CP la activ și cutie robotizată PDK, ce execută același exercițiu în 4.1 secunde. Coupe-ul 718 Cayman GT4 poate atinge viteza maximă de 304 km/h, în timp ce decapotabila Spyder poate accelera cel mult până la 301 km/h.
Menirea de bază a noilor modele este de a livra senzații tari pe circuit, grație conectivității pure cu unitatea de propulsie prin intermediul cutiei manuale de viteze, dar și cu drumul, prin intermediul suspensiei revizuite. Suspensia include acum amortizoarele adaptive PASM (Porsche Active Suspension Management) standard, având o gardă la sol micșorată cu 30 mm. Standard 718 Cayman GT4 și Spyder vor fi livrate cu un sistem de frânare cu discuri de dimensiuni mai generoase, iar opțional pot fi achiziționate discurile carbon ceramice.
O atenție sporită a fost acordată sistemului aerodinamic – noile versiuni puriste se disting de celelalte printr-un splitter frontal generos, iar la posterior coupe-ul vine cu un eleron static de dimensiuni mari, pe când pentru versiunea decapotabilă este prevăzut un eleron activ, acționat automatizat la viteze de peste 120 km/h. Tot la posterior și-a făcut loc un difuzor, cu două terminații ale sistemului de evacuare integrate, ce asigură circa 30% din forța de apăsare pentru puntea spate.
0
1,501
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!