Câte prize electrice pentru automobile au apărut între timp în Moldova şi unde sunt amplasate ele? Marile provocări din maratonul electric.

Am menţionat de curând că între timp, în Moldova, au apărut primele prize electrice publice pe traseele naţionale, de care vom face uz în acest maraton. E vorba încă de o infrastructură incipientă, dezvoltată în ultimele luni de către cei de la EcoFactor, dar vom face uz la maxim de aceste prime prize acum, în Moldova Electro Maraton.
Haideţi să vedem câte prize electrice au apărut între timp şi unde sunt amplasate ele.

Noi prize electrice în Chişinău

Pe lângă cele vreo 5 prize existente în toamna anului trecut în capitală, au mai fot inaugurate câteva, de către cei de la EcoFactor:
1. Str. Liviu Deleanu (Vento SAC-2)
2. Str. Calea Ieşilor 77 (Vento SAC-10)
3. Str. Vadul-lui-Vodă 60 (SAC-7)

Pe lângă asta, în Chişinău au mai fost inaugurate încă cel puţin alte 3 prize electrice noi. Puteţi vedea harta tuturor acestor prize mai jos.
Noi prize electrice pe traseele Moldovei

În toamna anului trecut nu exista absolut nici o priză publică de încărcare a automobilelor electrice pe traseele Moldovei, în afara Chişinăului. Acum există mai multe şi iată care sunt cele care au fost inaugurate până la momentul publicării:
1. Traseul Chişinău-Leuşeni (E581), staţie Vento SAC-23, în apropiere de vama Leuşeni
2. Traseul M2, satul Mitoc, lângă Orhei, staţie Lukoil SAC-104
3. Oraşul Bălţi, intrare dinspre Răuţel, staţie Vento SAC-31
4. Oraşul Cimişlia, traseu E584, staţie Lukoil SAC-111
5. Oraşul Anenii-Noi, traseul R30, staţie Vento SAC-52
6. Traseul R30, lângă satul Ermoclia, staţie Tirex SAC-108

Mai jos puteţi vedea, de asemenea, amplasarea pe hartă a acestor staţii. Puteţi descărca şi aplicaţia EcoFactor şi magazinul Dvs. de aplicaţii, pentru a le avea la îndemână cu actualizări permanente şi pentru a putea încărca uşor un electromobil la ele.
Aşadar, la această etapă infrastructura existentă de staţii e una relativ incipientă, dar va trebui să facem uz maxim de ea în acst maraton. Cei de la EcoFactor ar putea merge mai departe în dezvoltarea acestei infrastructuri, iar în plin proces de demarare e şi proiectul celor de la PNUD-GEF de instalare a încă circa 20 de staţii de încărcare pe traseele naţionale.
Ce spuneţi, ne vom descurca noi să alimentăm 9 automobile expediţionle electrice la staţiile existente astăzi în Moldova?
2
4,707
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!