Premieră: noua generație Renault Captur! Crossover-ul debutează cu un sistem de propulsie plug-in hybrid

Renault prezintă în premieră mondială noua, cea de-a doua generație Captur. Crossover-ul compact a primit un design restilizat, inspirat de la gama actuală Renault, și un sistem de propulsie plug-in hybrid, devenind, astfel, primul model din gama francezilor cu acest tip de propulsie. Cu o gamă de motorizări diversificate, francezii țintesc să fortifice pozițiile de frunte pe piața europeană.
Noua generație Renault Captur are la bază platforma CMF-B. Noua platformă a adus un surplus în lungime de 107 mm comparativ cu predecesorul. De surplusul imens de spațiu vor beneficia, în primul rând, pasagerii banchetei din spate, iar francezii promit și un portbagaj mai voluminos. În lățime modelul a adăugat 19 mm cu schimbul de generații, fiind mai înalt cu 7 mm.
Silueta Renault Captur a rămas familiară cu predecesorul, însă elementele de design sunt absolut noi – crossover-ul a primit faruri revizuite, ce pot fi de tip LED în variantele de top, inspirate de la cele mai noi modele din gamă, și blocuri optice spate în forma literei "C". Planșa de bord a fost executată după exeplul noilor Clio și Zoe – cadranele de bord tradiționale, prevăzute standard, pot fi înlocuite cu un ecran cu afișaje complet digitale. Consola centrală este dominată de ecranul sistemulului multimedia, amplasat vertical, urmat de noul bloc de comenzi ale sistemului de climatizare, identice celor de pe Dacia Duster. Levierul cutiei de viteze a fost mutat mai aproape de șofer pe tunelul central, iar spațiul adițional apărut în urma mutării levierului a fost dedicat sistemului de încărcare wireless pentru gadget-urile personale (opțional).
La momentul lansării pe piață Renault Captur va fi oferit doar cu propulsoare tradiționale cu combustie internă. Lista motorizărilor va fi compusă din trei benzinare turboaspirate: unitatea de 1.0 litri, cu 100 CP la activ, și două versiuni ale noii unități 1.3 TCe, ce livrează 129 sau 155 CP. Cel de-al treilea propulsor este turbodieselul de 1.5 litri, disponibil în două variante de putere, cu 95 sau 114 CP. Standard motoarele se cuplează la una din cutiile manuale, fie cu 5, fie cu 6 trepte, iar opțional clienții pot opta pentru cutia robotizată cu 7 rapoarte.
Începând cu anul 2020 Renault Captur va fi disponibil în premieră cu un sistem de propulsie plug-in hybrid, dezvoltat în cadrul Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi. Sistemul are la bază unitatea pe benzină, aspirată natural, de 1.6 litri, și două motoare electrice. Francezii nu au dezvăluit puterea, de care este capabil sistemul în tandem, însă voci apropiate companiei au relatat că acesta va fi capabil de circa 150 CP. Captur PHEV va dispune de o baterie suficient de generoasă pentru a asigura o autonomie de până la 60 km în regim 100% electric.
0
1,575
GALERIE FOTO (44 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!