Conceptul Lexus LF-FC se va transforma în versiunea de serie alimentată cu hidrogen a navei amiral LS

Cea de-a cincea generație Lexus LS a debutat în premieră mondială în 2017 cu două motorizări pe benzină și una clasică hibrid, iar în următorii ani nava amiral niponă se va alege cu un sistem de propulsie cu celule de combustibil. Prototipul viitoarei versiuni a fost surprins în timpul testelor pe drumurile publice din SUA.
De altfel, apariția unei astfel de versiuni pentru Lexus LS a fost prevestită de conceptul Lexus LF-FC, din 2015 – modelul a fost prezentat cu un sistem de propulsie pe hidrogen, iar pe lângă motorizare a prezentat și limbajul stilistic, care ulterior a fost preluat de sedanul de serie. Conceptul era pus în mișcare de 3 motoare electrice, două situate pe puntea față și unul amplasat central, pe puntea spate. Nu se cunoaște, însă, dacă sedanul de serie va primi o configurare identică.
Voci apropiate companiei nipone au relatat, că noua motorizare a navei amiral Lexus LS va primi indicile FCEV și va avea tracțiune pe patru roți. Data premierei nu se cunoaște. În prezent Lexus LS este oferit cu 3 motorizări: versiunea hibridă LS 500h are sub capotă benzinarul cu cilcu Atkinson V6 de 3.5 litri și are la activ 359 CP. Versiunea pe benzină de toip, denumită LS 500, are sub capotă unitatea biturbo V6 de 3.5 litri, ce dispune de 422 CP și 600 Nm, iar în China este disponibilă și o variantă incipientă cu benzinar V6 aspirat natural, ce livrează 315 CP și 380 Nm.
0
198
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
TESTE DRIVE DE CARE AŢI PUTEA FI INTERESAT
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!