Infiniti marchează 30 ani de la înființare cu o ediție specială lansată pentru aproape toată gama de modele

Acum 30 ani Nissan se lansa în segmentul de automobile premium cu noul brand denumit Infiniti, creat în mare parte pentru clienții din SUA, piața unde brandul a reușit cele mai bune performanțe până în prezent. Timp de trei decenii în toată lumea peste un milion de clienți au ales modelele de lux nipone, iar în prezent gama Infiniti enumeră modele de diferite dimensiuni, clase și sisteme de propulsie.
Pentru a marca cei 30 ani de la înființare niponii au pregătit ediții speciale pentru aproape întreaga gamă de modele, denumită Edition 30. Versiunile speciale vor putea fi admirate la Concursul de Eleganță Pebble Beach din acest an. Printre modelele ce vor beneficia de versiuni speciale se enumeră sedanul și coupe-ul Q60 și Q50, și SUV-urile QX50, QX60 și QX80. Modelele speciale se vor distinge la nivel de design exterior prin elementele exterioare decorative cromate și nuanțe speciale contrastante pentru jantele din aliaj de dimensiuni mari, pe fundalul caroseriilor vopsite în nuanța albă.
Toate exemplarele din seria Edition 30 vor avea inclus standard pachetul ProAssist, cu sisteme de siguranță activă și asistenți pentru șoferi, precum un cruise-control adaptiv cu sistem de frânare automatizată de urgență, sistem de monitorizare a mediului ambiant la 360 grade și sistem de prevenire a impacturilor în marșarier.
Brandul Infiniti a fost înființat de Nissan în 1989 pentru a concura cu alți constructori de lux, în special pe piața americană, unde Infiniti s-a lansat la 8 noiembrie 1989. Timp de 30 ani brandul a reușit să comercializeze peste un milion de automobile, piața de primă importanță fiind cea nord-americană. În 2008 Infiniti s-a lansat pentru prima dată în Europa, însă timp de 10 ani compania nu a reușit să atingă prea mari succese pe Bătrânul Continent și, astfel, în prima jumătate a anului viitor va părăsi piața respectivă. În prezent Infiniti oferă modele aproape în toate clasele de mașini, cu excepția celor ultra-compacte, având în gamă sedanuri, SUV-uri, coupe-uri și decapotabile, iar pe parcursul următorilor 3 ani niponii planifică să renunțe în totalitate la motoare cu combustie internă în favoarea propulsiei 100% electrice.
0
253
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!