Lotus pășește în noua sa eră cu o siglă modificată, inspirată din primul logo al mărcii

Lotus a prezentat noua sa siglă, care vine să înlocuiască vechiul logo, lansat pentru în 2010. Deși păstrează toate elementele distinctive, noua siglă Lotus este executată într-un stil minimalist, fără elemente tridimensionale, cu doar două nuanțe.
Ultima dată Lotus și-a modificat sigla în 2010, însă acea modificare a evoluat din sigla prezentată în 2009, cu mici actualizări la nivel de nuanțe. Noua siglă nu mai este tridimensională și păstrează doar două nuanțe din cele originale, de galben și verde. Potrivit oficialilor companiei, noul logo a fost inspirat din primul, prezentat în 1948 și utilizat de Lotus timp de 37 ani. Nuanța de verde este inspirată din sporturile cu motor din acei ani, iar nuanța de galben aparținea sportivelor clasice Lotus. Un experiment eșuat a avut loc în 1968, când britanicii au introdus un logo alb-negru, eliminat, însă, la scurt timp în schimbul siglei vechi.
Noua eră la Lotus a început în luna iulie a acestui an, când britanicii au prezentat hyper-car-ul Evija, care a devenit cel mai puternic model produs de companie. Mai mult, Evija este un model 100% electric – având o greutate proprie de doar 1,680 kg, acesta este și cel mai ușor hypercar electric din lume. Motoarele electrice dezvoltă în tandem 2,000 CP și asigură hypercar-ul cu un timp de accelerație mai mic de 3 secunde până la viteza de 100 km/h, și tot 3 secunde pentru a realiza exercițiul 100 – 200 km/h. Viteza maximă Lotus Evija constituie 340 km/h.
0
160
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!