Premieră mondială: Pagani Huayra Roadster BC debutează cu o caroserie revizuită și caracteristici îmbunătățite

Pagani prezintă în premieră mondială noua ediție specială Huayra Roadster BC – noul supercar demențial decapotabil, care va fi produs într-un număr de doar 40 unități. La dezvoltarea noii versiuni, inginerii companiei au revizuit complet materialele din componența caroseriei, astfel încât acesta are o greutate mai mică decât versiunile debutate anterior, dar au mai și introdus modificări la nivel de substrat tehnic. Să vedem, deci, prin ce se face special noul Huayra Roadster BC!
Astfel, pentru a obține o greutate proprie mai mică a supercar-ului final, specialiștii Pagani au dezvoltat o monococă absolut nouă, din fibră de carbon și titan, care pe lângă greutatea redusă este mai rigidă cu până la 20%. Noile materiale au generat și costuri de producție mai mari cu până la 450%, iar în rezultat Huayra Roadster BC are o greutate de 1,250 kg, cu 30 kg mai puțin decât versiunile anterioare.
Constructorul raportează modificări produse la nivel de suspensie, deși nu a specificat care componente au fost resetate sau modificate, acesta asigură că supercar-ul este mai receptiv și stabil în viraje, asigurând, totodată, o plăcere mai mare în rulare. Huayra Roadster BC utilizează aceeași unitate de propulsie – benzinarul V12 de 6.0 litri, livrat de Mercedes-AMG, care a beneficiat, însă, de două turbocompresoare noi, un nou sistem de admisie și unitate de control livrată de Bosch. Motorul livrează 800 CP și 1,050 Nm cuplu maxim, disponibil de la 2,000 rpm. Puterea, astfel, indică o majorare cu 36 CP și 50 Nm. Motorul se cuplează la cutia secvențială cu 7 rapoarte, livrată de Xtrac, care este cu până la 35% mai ușoară decât cutia robotizată utilizată de celelate versiuni.
Elementele aerodinamice revizuite de la exterior sunt gata să asigure o forță de apăsare de 500 kg la viteze de 280 km/h, iar suspensia va menține o gardă la sol optimă pentru drumurile publice. Sistemul de frânare carbon ceramic este livrat de Brembo, pentru puntea față fiind prevăzute etriere cu 6 pistoane și discuri de 398 mm, pe când pentru posterior sunt rezervate etrierele cu 4 pistoane și discuri de 380 mm.
Habitaclul combină elemente inspirate din sporturile cu motor, dar va fi capabil să ofere un confort decent, precum supercar-urile veritabile din seria Gran Turismo. La interior se regăsesc componente din fibră de carbon și lemn, iar scaunele sunt tapisate cu piele fină.
Constructorul nu a dezvăluit caracteristicile dinamice al noului Pagani Huayra Roadster BC, iar voci apropiate companiei relatează că aceste informații ar putea fi dezvăluite în cadrul premierei publice, ce va avea loc la Monterey Car Week din California, la 9 august curent.
0
97
GALERIE FOTO (20 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!