Continental prezintă propriul sistem mild-hybrid la Frankfurt. Cu ce este mai bun decât cele existente?

În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt gigantul german Continental a prezentat propriul sistem de propulsie de tip mild-hybrid. Noua tehnolgie va putea fi utilizată de toți constructorii auto, la solicitare, și promite un preț mai accesibil decât tehnologiile similare existente pe piață.

De altfel, sistemul dezvoltat de Continental se distinge de cele existente de tip MHEV (Mild-Hybrid Electric Vehicle) printr-un motor electric mai puternic – dacă tehnologiile existente dispun de câte un motor electric ce livrează 5-15 kW, sistemul dezvoltat de Continental oferă o putere de 30 kW, echivalentul a 41 CP.
Sistemul 48-Volt High Power Technology a fost testat timp de câteva luni pe câteva prototipuri modificate Ford Focus de generație precedentă. Puterea mai mare a motorului electric de 41 CP, alimentat de la un sistem de 48V, caracteristic vehiculelor MHEV, poate oferi putere suficientă pentru un regim de rulare 100% electric, fără participarea motorului termic, iar asta este diferența principală comparativ cu tehnologiile MHEV utilizate de constructorii auto. Germanii anunță că cu acest sistem automobilele vor putea rula în regim electric la viteze de până la 90 km/h, iar astfel sistemul este mai eficient cu până la 20% comparativ cu tehnologiile utilizate de constructorii auto.
La moment nu se cunoaște când noul 48-Volt High Power Technology va fi lansat pe modelele de serie și care va apela primul la tehnologia germanilor. Totodată, Continental anunță că noul sistem poate sta ulterior la baza unui automobil plug-in hybrid, cu baterii generoase, alimentate de la priză, care să ofere o autonomie mai mare în regim electric.
0
240
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!