Premieră mondială: noua generație Land Rover Defender! Tot ce trebuie să știți despre noul offroader britanic (VIDEO)

Noua generație Land Rover Defender debutează în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt – britanicii au dezvăluit toate informațiile și o galerie generoasă de imagini cu cea mai așteptată premieră a anului. Să descoperim, deci, noul offroader britanic, cel mai apropiat rival pentru Mercedes-Benz G-Class.
Precedentul Land Rover Defender a debutat în premieră în 2006, urmând ca peste 6 ani să primească un facelift consistent de mijloc de carieră, între timp, însă, fiind lansate actualizări tehnice și estetice minore. Producția acestui Defender a fost finalizată în 2016, iar fanii au avut de așteptat încă 3 ani până la debutul noii generații, rezervat pentru Salonul Auto de la Frankfurt din acest an.
Noul Land Rover Defender combină limbajul stilistic pătrățos al predecesorilor, cu liniile de design inspirate de actuala gamă Land Rover și Range Rover. Designerii au avut misiunea importantă de a combina ADN-urile unor epoci complet diferite, iar noi, uitându-ne la noul offroader legendar, urmărim liniile retro adaptate la tendințele actuale din industria auto și în special limbajul adoptat de gama curentă a offroader-elor britanice. Comparativ cu predecesorul noul Land Rover Defender are un coeficient aerodinamic îmbunătățit de 0.38 și o caroserie cu până la de 3 ori mai rigidă. Opțional offroader-ul poate avea acoperiș pliabil textil.
Noul Land Rover Defender are la bază platforma D7x, evoluată din platforma D7u, utilizată de Discovery. În total britanicii vor lansa 3 versiuni pentru noul offroader, cea incipientă și cea mai compactă fiind Defender 90, ce măsoară în lungime 4,583 mm cu tot cu roata de rezervă de pe ușa spate și are un ampatament de 2,587 mm.
Versiunea de mijloc cu 5 uși, Defender 110, are o lungime de 5,018 mm și un ampatament de 3,022 mm. Inițial în Europa britanicii vor oferi doar versiunea Defender 110 cu 5 uși, aceasta fiind disponibilă pentru comandă chiar din momentul premierei, în timp ce versiunea cu 3 uși va apărea pe Bătrânul Continent în primăvara anului viitor, iar varianta de top Defender 130 cu ampatament extins își va face apariția în vara 2020.
Sub capota Land Rover Defender se vor situa propulsoarele din seria Ingenium. La prima etapă britanicii vor oferi turbodieselul de 2.0 litri cu două variante de putere, de 200 sau 240 CP și un cuplu identic de 430 Nm. Motorizarea pe benzină P300 cu 300 CP la activ va fi disponibilă mai târziu. În schimb, din start clienții vor putea comanda un Defender într-o motorizare mild-hybrid (MHEV), cu propulsor de 3.0 litri și 6 cilindri în linie, asistat de un sistem electric de 48V, capabil să livreze un total de 400 CP și 550 Nm.
Versiunea MHEV este și cea mai performantă din cele disponibile la moment, oferind offroader-ului un timp de accelerare de doar 6 secunde până la 100 km/h. Pe fundalul acestei versiuni, cele cu turbodiesel sunt cu adevărat lente, cel mai bun rezultat fiind afișat de varianta de top cu 240 CP de 9 secunde până la 100 km/h. În 2020 britanicii vor lansa și o variantă plug-in hybrid (PHEV) pentru Defender – P400e, cu 404 CP la activ.
Toate motorizările și versiunile, indiferent de nivel de echipare, vor avea doar cutie automată cu 8 rapoarte, livrată de ZF, și un sistem de tracțiune integrală permanentă. Proprietarii se vor bucura de posibilități sporite pe teren accidentat grație sistemului Terrain Response 2 care permite blocarea diferențialului direct de pe ecranul tactil al sistemului multimedia. În această ipostază Defender poate fi scufundat în apă la adâncimi de până la 900 mm.
Cei de la bord vor fi răsfățați de sistemul multimedia Pivi Pro cu ecran tactil de 10 inch, cu conexiuni Apple CarPlay, Android Auto și Wi-Fi HotSpot. Informațiile necesare șoferului vor fi afișate pe cadranele de bord digitale cu o diagonală de 12.3 inch, inclusiv sistemul de navigație. Este prevăzut un head-up display care poate afișa și fișiere video.
Și-au făcut loc și tehnologiile, debutate anterior pe celelalte modele din gamă, precum "capota transparentă" și oglinda retrovizoare-display ClearSight Rear View. La bord, în dependență de versiune, se vor putea adăposti 5, 6 sau 7 persoane. Indiferent de tapiseria aleasă constructorul asigură că habitaclul nu se teme de noroi și mai poate fi curățat cu un jet de apă!
0
402
GALERIE FOTO (52 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (2 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!