Ultima actualizare? Ford prezintă versiunile facelift pentru monovolumele Galaxy şi S-Max

8 Octombrie 2019, 10:24
Denis Godorozea
Ford prezintă ultimile actualizări din cariera monovolumelor Galaxy şi S-Max. Cele două modele urmează să fie excluse din gama constructorului american, însă acestea se vor mai menţine pe linia de producţie pentru încă câţiva ani, până la finalul carierei, fără a avea succesori pe piaţa europeană. De altfel, pentru a reduce costurile dar a îmbunătăţi poziţiile modelelor pe piaţă, americanii au pregătit un facelift discret pentru Galaxy şi S-Max.
La nivel de design exterior cât Galaxy, atât şi S-Max s-au ales doar cu câte o bară de protecţie faţă redesenată şi câteva seturi de jante noi. Nivelele de dotare de top Vignale şi ST-Line au mai beneficiat de o structură nouă la nivel de calandru, iar pentru Galaxy apariţia versiunii Vignale este şi o premieră pe listă.
Interiorul celor două versiuni actualizate nu se distinge prea mult de ambianţa interioară a monovolumelor pre-facelift — aici se regăsesc câteva variante noi de tapiserie, iar Galaxy în versiunea de top Vignale beneficiază acum standard de un volan încălzit, ventilare şi funcţie de masaj pentru scaunele faţă. Bineînţeles, echiparea de top aduce şi o tapiserie de o calitate mai înaltă.
Odată cu actualizarea monovolumele au primit un sistem de cruise-control îmbunătăţit, care include acum funcţia Stop&Go, fiind capabil să se deplaseze automatizat în ambuteiaje. Sistemul multimedia FordPass Connect oferă acum conexiuni Wi-Fi HotSpot pentru cel mult 10 gadget-uri la bord.
La nivel de substrat tehnic americanii nu au pregătit modificări de această dată, or la acest capitol monovolumele au beneficiat de îmbunătăţiri cu un an mai devreme pentru a se încadra în standardele WLTP. Atunci constructoru la eliminat din lista motorizărilor toate unităţile de propulsie afară de benzinarul turbo 1.5 EcoBoost, cu 4 cilindri şi 165 CP la activ.
Cei ce vor opta pentru o motorizare turbodiesel vor putea alege doar propulsorul 2.0 EcoBlue, disponibil în trei variante de putere — 150, 190 sau 240 CP. Motorizarea pe benzină poate fi cuplată doar la cutia manuală cu 6 rapoarte, în timp ce cele turbodiesel pot avea opţional cutia automată cu 8 rapoarte, care a venit să înlocuiască cutia robotizată PowerShift. Este disponibil şi un sistem de tracţiune integrală, însă doar pentru motorizarea turbodiesel cu 190 CP şi cutie automată.
Versiunile facelift Ford Galaxy şi Ford S-Max sunt disponibile acum în Europa. S-Max are un preţ de pornire de 33 mii euro, în timp ce monovolumul mai mare Galaxy va costa cel puţin 35 mii euro.
0
163
GALERIE FOTO (19 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!