Volkswagen raportează o creştere cu 40% a productivităţii pe linia de asamblare a noului Golf

28 Octombrie 2019, 10:17
Denis Godorozea
Pentru lansarea în producţia de serie a celei de-a opta generaţie Volkswgen Golf germanii au dispus investiţii enorme în modernizarea liniilor de producţie. Investiţiile şi îmbunătăţirile au primele roade, iar germanii raportează o creştere a productivităţii cu 40%, în timp ce producţia unei unităţi Golf la uzina din Wolfsburg va dura cu circa o oră mai puţin decât anterior.
Deşi Golf 8 este simţitor mai tehnologizat şi mai generos din punct de vedere al dotărilor, comparativ cu generaţia precedentă, constructorul german promite un timp mai scurt necesar pentru producţia acestuia. Creşterea producţivităţii cu până la 40% a fost posibilă graţie optimizării, iar la acest fapt a mai contribuit reducerea numărului de versiuni disponibile pentru Golf, or varianta de caroserie cu 3 uşi şi monovolumul au fost eliminate în totalitate pentru noua generaţie.
Amintim că noul Golf are la bază platforma îmbunătăţită MQB. Utilizarea platformei vechi a mai tăiat din cheltuielile de modernizare a liniilor de producţie pentru noua generaţie, or circa 80% din benzi de producţie şi echipamente de asamblare au rămas neschimbate. Germanii au dezvăluit că noul Golf este produs din peste 2,700 piese, dintre care 962 componente sunt electronice. Totodată, noul Golf utilizează 1,340 metri de fire electrice, sau cu aproximativ 100 metri mai mult decât generaţia precedentă Golf cu 5 uşi. Până a părăsi uzina Golf parcurge 69 kilometri de benzi rulante pe linia de producţie.
0
306
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
TESTE DRIVE DE CARE AŢI PUTEA FI INTERESAT
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!