Conceptul DS Aero Sport Lounge prezintă evoluţia designului în gama brandului premium francez

27 Februarie 2020, 17:33
Denis Godorozea
După ce au prezentat noua navă amiral DS 9, destinată pieţei europene, francezii de la PSA publică primile imagini cu conceptul Aero Sport Lounge, care va marca debutul public alături de noul sedan în cadrul Salonului Auto de la Geneva săptămâna viitoare. Conceptul este menit să demonstreze modul în care va evolua limbajul stilistic al brandului premium francez.
Potrivit constructorului, inginerii şi designerii au încercat să dezvolte un model care să înglobeze caracteristicile dinamice ale unui model sport, confortul unei limuzine şi practicismul unui SUV, toate acestea pe baza unui sistem de propulsie electric super eficient. Deci le-au adunat la un loc pe toate, exact precum în cazul sedanului DS 9.
Noul limbaj stilistic, care ulterior va fi adaptat noii game DS, pare să se inspire parţial de la modelele curente, cu elemente LED verticale, însă acum designul abundă cu mai multe muchii ascuţite iar tabloul general, de exemplu, al fasciei frontale, este mult mai agresiv. Astfel va evolua stilul corporativ general al mărcii, însă Aero Sport Lounge nu se va transforma într-un model de serie.
Francezii nu au publicat deocamdată imagini cu interiorul maşinii, însă promit un nivel maxim de confort la bord şi sisteme de infotainment avansate. Pe lângă spaţiul suficient oferit pasagerilor, DS Aero Sport Lounge are o multitudine de proiectoare digitale în locul ecranelor tradiţionale. Bineînţeles, aceste tehnologii nu se vor regăsi, însă, la bordul maşinilor de serie încă câteva decenii. Printre tehnologiile care urmează să fie implementate în viitorul apropiat se enumeră asistentul vocal denumit Iris, prin intermediul căruia cei de la bord pot interacţiona cu cea mai mare parte din sistemele interioare.
Cei de la DS au relatat mai amănunţit despre substratul tehnic electrificat al conceptului. Ba mai mult, se pare că acesta va migra ulterior pe electromobilele de top din cadrul PSA. Motorizarea a fost dezvoltată în cooperare cu inginerii Formula E. Conceptul este echipat cu două motoare electrice, ce dezvoltă cumulativ 680 CP şi promit un timp de acceleraţie până la 100 km/h de doar 2.8 secunde. Motoarele sunt alimentate de la o baterie de 110 kWh, situată în podeaua maşinii, capabilă să asigure o autonomie de până la 650 km.
0
523
GALERIE FOTO (7 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!