Hyundai lansează actualizări de mijloc de carieră şi versiunea N Line pentru întreaga gamă i30

27 Februarie 2020, 12:38
Denis Godorozea
Cu câteva zile până la debutul public Hyundai a publicat informaţii complete şi primele imagini cu gama revizuită i30 — compacta care se duelează pe piaţa europeană cu Volkswagen Golf se prezintă în versiunea facelift. Constructoru la pregătit modificări tehnice şi estetice şi a anunţat lansarea pachetului aerodinamic N Line inclusiv pentru varianta de caroserie break.
Hyundai a ales să lanseze un facelift mai rezervat pentru gama i30 — toate versiunile de caroserie s-au ales cu un aspect exterior uşor împrospătat, cu calandru redesenat şi blocuri optice faţă noi, cu semnături LED regândite, incluse standard pentru toate nivelele de echipare. Au fost modificată structura interioară a blocurilor optice spate, iar lista jantelor disponibile a fost suplinită cu câteva modele noi, cu dimensiuni cuprinse între 16 şi 18 inch.
Odată cu facelift-ul de mijloc de carieră break-ul i30 poate fi comandat cu pachetul de modificări exterioare N Line, anterior aceasta fiind rezervată doar pentru versiunile hatchback şi fastback. Însă modificările sunt similare şi includ o bară de protecţie faţă mai agresivă, terminaţii pentru sistemul de evacuare de dimensiuni mai mari, integrate în bara de protecţie spate, şi elemente decorative de caroserie de culoare neagră în locul celor cromate.
Modificările de la interior sunt mai discrete chiar — aici este disponibil un instrumentar de bord de 7 inch, inclus în lista opţionalelor, şi un ecran mai mare pentru sistemul multimedia amplasat pe consola centrală, de 10.25 inch. Hyundai a diversificat oferta în lista sistemelor de siguranţă activă şi asistenţilor pentru şofer. Aici a apărut sistemul de monitorizare a unghiurilor oarbe şi cel de menţinere a benzii de circulaţie. Sistemul de prevenire a impacturilor frontale poate detecta acum şi cicliştii şi să atenţioneze şoferul despre faptul că maşina din faţă s-a depărtat, unul indicat, de exemplu, în ambuteiaje.
Gama motorizărilor a suferit modificări mai consistente. Benzinarul aspirat natural 1.4 MPI a fost pensionat, fiind înlocuit cu un propulsor nou, de 1.5 litri, capabil să livreze 110 CP (+10 CP). Benzinarul turbo 1.4 T-GDi a fost înlocuit cu noul 1.5 T-GDi, care oferă acum 160 CP (+20 CP). Motorizarea pe benzină de top are inclus standard un sistem de 48 V şi un generator-starter în cadrul sistemului de propulsie micro-hibrid. De o actualizare similară a beneficiat şi motorizarea incipientă 1.0 T-GDi cu benzinar turbo cu 3 cilindri.
Lista motorizărilor pe motorină a fost lipsită de varianta incipientă a unităţii 1.6 CRDi cu 96 CP. Celelalte versiuni, cu 115 şi 136 CP sunt disponibile în continuare, însă versiunea de top s-a ales cu un generator-starter în cadrul sistemului micro-hibrid. Toate motoarele se cuplează standard la cutia manuală cu 6 trepte, iar opţional este disponibilă cutia robotizată cu 7 rapoarte şi dublu ambreiaj.
Vânzările gamei actualizate Hyundai i30 vor demara în Europa în vara acestui an. Mai târziu constructorul va prezenta versiunea actualizată a hot-hatch-ului Hyundai i30 N, care vine să se dueleze pe piaţă cu proaspetele versiuni de performanţă Volkswagen Golf GTI, GTD şi GTE.
0
2,293
GALERIE FOTO (26 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!