Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Primele imagini cu noul Volkswagen Caddy: revoluţia se amână!

21 Februarie 2020 - 09:59
Denis Godorozea
"Revoluţia se amână" — şi-au spus cei de la Volkswagen şi au dezvăluit noua generaţie Caddy. Se pare că conducerea concernului german a renunţat la ideile proaspete ale designerilor, or versiunea de serie a utilitarei se distinge mult de schiţele oficiale publicate mai devreme — noul Caddy are un aspect exterior tradiţional rezervat. În schimbul unei revoluţii germanii au optat pentru o evoluţie uşoară în materie de limbaj stilistic, acesta fiind adaptat gamei actuale de modele cu sigla Volkswagen. De altfel, utilitara germană a căpătat un design mai stilat, însă departe de cel prefaţat de schiţele anterioare.
Partea frontală a beneficiat de blocuri optice şi calandru mai înguste, cu semnături LED restilizate şi noua siglă Volksawgen poziţionată central. Unicul element stilistic mai conceptual este bara de protecţie faţă, cu prize de aer în formă de faguri. La posterior au avut loc modificări mai consistente, însă în detrimentul identităţii Volkwagen — utilitara a primit blocuri optice de dimensiuni mai mari, mai puţin specifice pentru modelele constructorului german. Sigla a migrat pe lunetă şi, aparent, a devenit un obstacol pentru ştergătorul posterior. Cel mai probabil, conflictul a fost rezolvat prin montarea unui ştergător de cauciuc de dimensiuni mai mici decât fixatorul de plastic.
Ca şi anterior Caddy va oferi posibilităţi vaste de personalizare cu o multitudine de versiuni posibile. Variantele de bază au un exterior şi nivel de echipare simplist, cu bare de protecţie şi carcase pentru oglinzile retrovizoare exterioare nevopsite. În schimb, începând cu versiunile incipiente germanii vor oferi întreg pachetul de asistenţi şi sisteme de siguranţă activă şi pasivă obligatorii, cel puţin, pe pieţele europene. Monovolumul tradiţional poate servi şi drept un automobil de familie, fiind posibilă echiparea maşinii cu cel de-al doilea rând de scaune.
Volkswagen Caddy are la bază platforma MQB Evo, comună cu noua generaţie Golf. Platforma respectivă prevede posibilitatea montării unui sistem de propulsie micro-hibrid, care cu siguranţă se vor regăsi în lista motorizărilor disponibile pentru utilitara germană, dar şi sistem plug-in hybrid. Nu vor lipsi nici motorizările diesel, iar versiunea electrică este exclusă din start, fiind rezervată pentru un viitor monovolum din seria Volkswagen ID.
Germanii raportează un coeficient aerodinamic îmbunătăţit graţie metamorfozelor suferite de monovolum la nivel de caroserie, de la 0.33 la 0.30, comparativ cu predecesorul. Odată cu schimbul de generaţii Volkswagen Caddy a devenit mai lung cu 93 mm, măsurând acum 4,501 mm. Ampatamentul a fost mărit cu 25 mm. Printre tehnologiile noi se mai enumeră farurile full-LED, însă acestea sunt disponibile doar pentru nivelele de echipare mai avansate.

În interior şi-a făcut loc un instrumentar de bord clasic, dar restilizat, pentru versiunile incipiente, pentru cele de top fiind prevăzut un instrumentar de bord digital. Consola centrală a fost înzestrată cu un sistem multimedia nou, cu ecran înclinat spre şofer. Cel puţin în nivelele de echipare de top sistemul de climatizare va dispune de comenzi tactile.
Lansarea noului Caddy în Europa va avea loc în primăvara acestui an. Iniţial monovolumul va fi disponibil cu unităţi turbodiesel cu 75, 102 sau 122 CP la activ. Germanii promit şi o versiune alimentată cu gaz lichefiat, bazată pe benzinarul 1.5 TSI, ce livrează 116 CP. Standard Caddy este echipat cu o cutie manuală cu 6 rapoarte, însă opţional clienţii vor putea bifa cutia robotizată DSG, pe când varianta de top cu propulsor pe motorină poate avea şi tracţiune integrală 4Motion. Mai târziu se aşteaptă lansarea motorizărilor electrificate, mild-hybrid şi plug-in hybrid.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (16 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter