(Update) Bavarezii precizează: noul logo nu se va regăsi pe automobilele de serie BMW

5 Martie 2020, 12:06
Denis Godorozea
După ce o serie de publicaţii au scris că noua siglă a companiei BMW va apărea ulterior pe maşinile de serie, cei de la BMW au venit cu precizări oficiale. Potrivit noilor informaţii, automobilele de serie vor utiliza în continuare sigla tridimensională cu inel negru, pe când logo-ul prezentat odată cu conceptul BMW i4 se va regăsi doar în mediul online şi în documentaţia oficială a companiei, publicată în web.
De menţionat, că iniţial voci apropiate companiei au relatat că noua siglă va fi utilizată şi pe automobilele de serie, pe când oficial bavarezii nu au oferit detalii în acest sens. Totodată, noua siglă a avut loc şi pe conceptul BMW i4, prezentat cu câteva zile mai devreme. Astfel, nu se cunoaşte, dacă BMW planifica cu adevărat să utilizeze noua siglă, dar cert este că o parte din fanii mărcii au reacţionat negativ când a fost prezentat noul logo. Deci, bavarezii s-au văzut nevoiţi să-şi revizuiască planurile din cauza reacţiei negative? Nu cunoaştem, însă comunicatul oficial va calma spiritele în rândurile armatei imense de fani a mărcii bavareze.
5 martie 2020

BMW a prezentat noul logo al companiei — pentru prima dată marca bavareză a renunţat la inelul de culoare neagră şi a optat pentru un fundal transparent. Astfel, marca a beneficiat de o siglă actualizată după mai multe decenii fără modificări. Noua siglă se va regăsi pe toate modelele noi BMW, nu doar cele electrice, iar pentru prima dată şi-a făcut loc pe conceptul BMW i4, care prefaţează viitorul coupe cu 4 uşi electric de serie.

Precum şi cei de la Volkswagen, care au ales să modifice sigla cu câteva luni mai devreme, bavarezii anunţă că noul logo al companiei reprezintă începutul unui ere în istoria companiei. Modificările aplicate siglei BMW sunt, însă, mai simţitoare — bavarezii au optat pentru un logo bidimensional şi pentru prima dată au renunţat la chenarul de culoare neagră, specific siglelor anterioare. Acum sigla combină doar nuanţele de alb şi albastru, iar fundalul este unul transparent. Amintim că logo-ul precedent a fost lansat pentru prima dată în 1997, iar noua siglă se va regăsi pe toate automobilele noi BMW, nu doar cele electrice.

După cum au relatat oficialii companiei, noul logo urmăreşte să atragă clienţi noi, care anterior nu au mai deţinut un BMW, dar şi marchează deschiderea brandului către o nouă percepţie de mobilitate şi plăcere din condus, făcând referire, probabil, la noua arhitectură a maşinilor bavareze, pe baza tehnologiilor electrice, care evident vor căpăta tot mai mult teren în gama BMW pe parcursul următorilor ani.
0
4,140
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!