Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Ce spuneţi de un Land Rover Defender iconic transformat într-un offroader electric luxos?

29 Aprilie 2020 - 13:12
Denis Godorozea
Atelierul american E.C.D. Automotive Design a prezentat primele imagini cu noul proiect unic, dezvoltat pe baza offroader-ului iconic Land Rover Defender, cu tehnologii preluate de la Tesla. Neschimbat rămâne aspectul exterior impunător şi capacităţile pe teren accidentat, însă interiorul luxos are prea puţine tangenţe cu legenda britanică originală.
Noul proiect uimeşte prin autenticitatea tehnică — deşi Defender-ul electric utilizează un motor dezvoltat de Tesla, acesta este poziţionat între punţi, iar cuplul este distribuit pe toate cele patru roţi printr-o transmisie clasică. Mai mult de atât, designul exterior nu trădează în nici un fel substratul tehnic modificat, fiind similar unui Defender 110 clasic. Până şi terminaţiile originale ale sistemului de evacuare au fost păstrate, dar, bineînţeles, nu mai sunt funcţionale acum.
Picanteriile inginereşti nu se limitează aici — americanii promit un echilibru perfect între punţi, la care contribuie amplasarea centrală a motorului electric, dar şi cele două seturi de baterii, situate pe cele două punţi, cu o capacitate cumulativă de 100 kWh. Bateriile promit o autonomie de până la 354 kilometri, iar alimentarea bateriilor are loc timp de 5 ore.
Americanii nu au dezvăluit caracteristicile motorului electric, dar promit cifre dinamice impuinătoare ca pentru un offroader cum e Defender — 5.5 secunde de la 0 la 60 mph (97 km/h). Ei bine, Defender-ul electric nu vine să impună recorduri de viteză, deşi caracteristicile chiar pot uimi, iar tunerii promit că în offroad noua versiune va fi la fel de capabilă, precum cele convenţionale. Tocmai pentru sarcini pe teren accidentat cei de la E.C.D. au echipat maşina cu carcase de protecţie exterioare şi bare de protecţie fortificate. Opţional viitorii clienţi vor putea comanda îmbunătăţiri la nivel de suspensie.
Habitaclul Defender-ului electric a fost modificat minuţios şi nu prea are tangenţe cu interiorul original. Locul scaunelor faţă şi banchetei spate a fost preluat de patru scaune originale, tapisate cu piele, mai confortabile cu un suport lateral profilat.
Locuri adiţionale se regăsesc şi în portbagaj, iar în total Defender poate transporta până la 8 persoane, sacrificând, poate, din confortul celor patru pasageri posteriori. De altfel, tunerii sugerează că aceasta nu este varianta finală de modificări pentru habitaclu, or modificările mai pot fi ajustate în conformitate cu preferinţele clienţilor. Astfel, şi preţul modificărilor poate varia.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (7 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter