Hyundai susţine lupta împotriva răspândirii pandemiei de coronavirus şi a prezentat noua emblemă

6 Aprilie 2020, 15:48
Denis Godorozea
Încă un constructor auto şi-a modificat emblema pentru a susţine lupta şi măsurile întreprinse împotriva răspândirii pandemiei de coronavirus — Hyundai prezintă noul logo temporar, care însă nu va putea fi văzut pe automobilele de serie. Anterior modificări similare au aplicat cei de la Volkswagen, Audi şi Mercedes-Benz.
Dacă constructorii germani şi-au modificat siglele pentru a aminti oamenilor despre necesitatea respectării distanţei sociale pentru a preveni răspândirea coronavirusului, cei de la Hyundai cheamă la responsabilizare prin solicitarea de a renunţa la strângerile de mână, or infecţia poate fi răspândită şi pe această cale.

Mai devreme siglele actualizate în contextul pandemiei au fost prezentate de Volkswagen, care a inclus în logo o distanţă între literele "V" şi "W", Audi, care au separat cele patru inele din siglă, dar şi Mercedes-Benz, care a separat steaua cu trei capete de chenarul rotund.
Potrivit ultimilor statistici furnizate de Roylab Stats, pandemia de coronavirus Covid-19 a cucerit deja 210 ţări, numărul total de persoane infectate depăşind 1.25 milioane. Numărul total de decese provocate de infecţie este de peste 70 mii, în timp ce în întreaga lume au fost vindecate aproape 275 mii persoane.
0
1,484
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!